van het meer en terug

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

van het meer en terug

Сообщение Banning » 24 янв 2019, 14:36

Meer dan 1.100 lopers verzamelden zich in Coniston in het weekend voor de Montane Lakeland 100 en 50 - de eerste 50 en 100 mijl-evenementen in Engeland.

We arriveerden vrijdag net op tijd in Coniston om de 100-mijls concurrenten te vangen die aan de startlijn stonden in de avondzon voor een emotionele live-uitvoering van Nessun Dorma. Geen Shall Sleep was Adidas ZX 700 Mujer een geschikte keuze, behalve de Nike Air Max Jewell Womens snelste hardlopers die twee nachten op de paden voor hen hadden.

Toen was het tijd voor de jongeren - inclusief mijn achtjarige, Tom - om deel te nemen aan het hoofdevenement - het Lakeland 1. Het was geweldig om tientallen kinderen te zien - van tieners tot peuters - stromend naar de oever van het meer en terug naar gejuich van de grote menigte.

De volgende ochtend tackelde Adidas Gazelle Femme ik de Lakeland 50 vanuit Nike Air Max 90 Damen Schwarz Dalemain (bij Penrith) naar Coniston: een Adidas Neo Womens wilde en mooie baan maar echt zwaar in de hitte. De enthousiaste steun van de honderden mensen die de trottoirs buiten de pubs van Ambleside inpakken was echter een hoogtepunt, net als het checkpoint met smoothies van bananen en bessen.

Hoe was je weekend in aantocht? Was je aan het racen - misschien tijdens de Bath-marathon of de Thunder Run 24-uursrace in Derbyshire? Nike Air Max 2015 Mujer Zoals altijd, deel je verhalen Adidas ZX 700 Mujer onder de streep.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты