het eind van februari de

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

het eind van februari de

Сообщение Banning » 25 янв 2019, 09:00

net Nike Air Zoom Structure 21 Femme als vele voorjaarsmarathonlopers, ben ik begonnen met het verhogen van de kilometers op mijn lange zondagseries - terwijl ik aan het eind van februari de Marathon van Sevilla aan het doen ben, ben ik al tot 17 mijl. Dus ik ben veel tijd gaan besteden aan het nadenken over herstel. Waarschijnlijk meer tijd om erover na te denken dan het te doen, geest.

Zoals ik weet, zijn veel hardlopers op de hoogte, er is een optimaal venster na een zware sessie van ongeveer 20-30 minuten, of daaromtrent, waarbij Nike Air Max 2016 Damen je lichaam meer ontvankelijk is voor de glycogeenvoorraden die het moet aanvullen. Hoeft niet veel te zijn - ongeveer 200 calorie?n lijkt het algemeen geaccepteerde cijfer Nike Air Huarache Mujer te zijn. Eenvoudig genoeg, als je in tegenstelling tot mij na een lange termijn niet meer geneigd bent tot misselijkheid dan honger. Dus hoe pak je het aan en neem je de calorie?n Adidas ZX 750 Damen binnen? Mijn aardige man heeft me fruit smoothies gemaakt met de toevoeging van eiwitpoeder toen ik door de deur liep. Ik kan ze verdragen omdat ze ook dorstlessend zijn, maar het idee om echt iets vast te eten ... ugh.

Er zijn natuurlijk veel hersteldranken op de markt - en ik heb onlangs een beetje een obsessie ontwikkeld met Whey Hey, een eiwitrijk ijs zonder toegevoegde suikers - opnieuw omdat ijs koud is, het aanvoelt beter verteerbaar na twee uur hardlopen.

Wat zijn je favoriete Nike Air Huarache Femme snacks na het rennen bij het tanken? (En ja, het is volkomen acceptabel om de rest van de dag met de taart te klungelen, maar eerst moet je het gezonde stukje weghalen ...)
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты