teenkap en de hielkom

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

teenkap en de hielkom

Сообщение Banning » 15 фев 2019, 14:43

Deze schoenen worden kleiner en ik moest een halve maat groter bestellen dan normaal. Ondanks dat deze schoenmaat in de lengte klein is, vond ik de pasvorm ruim genoeg om te kunnen zwellen, wat kan voorkomen Asics Gel Lyte 3 Femme bij langere afstanden of een bredere voet.

Ik heb geen blaren of "hotspots" in deze schoenen ondervonden. Ik vond niet dat deze schoenen direct uit de doos comfortabel waren. Ondanks de gedempte tussenzool en de opname van de uitneembare binnenzool duurde het ongeveer 10-12 mijl Nike Air Force 1 Womens voordat ik gewend was aan de stijfheid van de schoen in het algemeen.

Bovendien bleven de veters niet goed vastzitten, wat mij vaak frustrerend was. Ik vond het ademende bovenwerk van synthetisch en mesh gecombineerd met de teenbeschermer een goede combinatie om mijn voeten droog te houden in sneeuw en natte omstandigheden; de ventilatie voelde echter aangetast op warmere dagen.

Hoewel de New Balance QOM niet mijn eerste keuze zou zijn voor een potenti?le PR-race, voor een trainingsrun of race waarin ik verwachtte dat de gevaren overvloedig en potentieel pijnlijk zouden zijn, zouden deze schoenen een Nike Cortez Damen geweldige optie zijn. Ik vond deze schoenen leuker naarmate ik er meer in liep, vooral voor dat extra slordige terrein.

Hoewel ik niet de kans had om een ??14er uit te proberen, denk ik dat de QOM de schoenen zou zijn om het te doen. Deze schoenen zouden ideaal zijn voor elke trailrunner die op zoek is naar maximale bescherming in een echte hardloopschoen of een belangrijke opname in een draai van de loopvlakschoen voor meer agressieve trails.

Ik droeg de Altra Lone Peak 4.0s meteen uit de doos en in een race van 50 km, en ze deden het geweldig! Latere runs sinds de racedag hebben niets anders gedaan dan bevestigen dat dit een solide trail-schoen is die zeker in mijn rotatie zal blijven.

De LP4's zijn licht genoeg om snel te rijden op vlotte trails, maar bieden voldoende bescherming om u te helpen bij het navigeren door wat meer technisch terrein terwijl u voldoende bescherming Nike Air Huarache Dames biedt via de zool en in de neus.

De bovenkant van de LP4 bestaat voornamelijk uit sneldrogend gaas, dat absoluut versterkt is rond de teenkap en de hielkom. De neuskap heeft een paar kleine afwateringspoorten ingebouwd, die ik vrijwel meteen testte toen ik deze schoenen voor het eerst droeg. De 50k die ik in de LP4's rende was op een kleine lus (~ 4 mijl), en ongeveer halverwege het pad hadden we een kruising met water / modderpoelen zonder het te kunnen vermijden. Telkens door de modder lieten de schoenen snel leeglopen zodra ik uit het water stapte.

De buitenzool van de Altra Lone Peak 4.0 is alles wat ik hoop in een trailschoen. Ik ben een grote fan van de multidirectionele nokken op de buitenzool, omdat ik een wegloper in hart en nieren ben en nog steeds moeite heb met het oppakken van mijn voeten tijdens het hardlopen op de paden. Verschillende keren heb ik tijdens het dragen van de LP4's mijn voeten op het spoor geslagen, Nike Air Pegasus 83 Mens maar nooit greep de schoen "vast" toen deze de grond raakte en me problemen bezorgde. Dat gezegd hebbende, als het gaat om stabiliteit en tractie, levert de LP4!

Tijdens de race waren de weersomstandigheden snel verslechterd en wat begon als een grotendeels droog pad werd gedeeltelijk overstroomd en een modderige rotzooi tegen de tijd dat ik klaar was. Nooit had ik een uitglijden probleem, ook tijdens het oversteken van verschillende houten bruggen die nat en glibberig waren. De LP4's, zelfs als ze modderig waren, hielden de hele race stevig vast.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты