achillespees om te voorkomen

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

achillespees om te voorkomen

Сообщение Banning » 18 фев 2019, 14:05

De enige eenheid voor de Ricochet is een combinatie van Brooks 'schuimtechnologie?n om een ??nieuw gevoel onder de voeten te vormen.

Ze combineerden een laag DNA-AMP-schuim onder de voet om zoveel mogelijk energieretour te leveren, maar met een laag van hun BioMoGo-DNA-schuim om het gewicht te verminderen - een probleem met hun DNA AMP-schuim in de Levitate - en om wat zachter toe te voegen landing kussen.

Zittend op een gemiddeld lage stapelhoogte van 23 mm in de hiel en 15 mm in de voorvoet, is de Ricochet bedoeld om het tempo op te trekken. Echter, deze combinatie werkte echt niet voor mij op mijn langere runs.

Hoewel de reactietijd geweldig was voor tempo en nummertracks, was de stevigheid van de DNA-AMP onder de voeten genoeg dat mijn benen na de lange runs die ik erin had geslagen voelden slaan.

Dit Asics Gel Quantum 360 Damen schuim draagt ??energie over, maar voor iemand van mijn grootte die dubbelcijferige mijlen op een moment logt, heb ik iets meer nodig.

Onder de schuimen bevindt zich een "Middenvoetovergangszone" die een rubberen buitenzoolontwerp met pijlpunten gebruikt om "de druk richting de voorvoet te helpen".

Dit ontwerp moet zorgen voor flexibiliteit en een snelle overgang tussen huid en teen bevorderen. Hoewel ik vond dat de schoen redelijk flexibel was, merkte ik ook dat het ontwerp resulteerde in een gebrek aan grip.

Ik ben eraan gewend geraakt dat Brooks bijna te veel grip op hun schoenen heeft - ik heb dit meegemaakt op de Ghosts, Glycerins, Pure Flows en meer. Echter, in deze schoen voelt de buitenzool op zijn best wasbaar.

Op droge oppervlakken zijn de Ricochet prima, maar je merkt de grip niet. Als het oppervlak vochtig wordt, zijn alle weddenschappen uitgeschakeld. Ik heb de schoen meerdere keren uit de voeten getrokken als ik nat cement tegenkwam.

Dit kwam op het punt dat ik natte plekken op de trottoirs vermeed Adidas Zx Flux Dámské om me er geen zorgen over te maken.

De bovenkant van de Ricochet is waar deze schoen daadwerkelijk schijnt. Brooks heeft een ondersteunend bovenwerk ontworpen met hoogwaardige materialen die precies op de maat aansluiten.

Met behulp van een naadloos ontwerp en een aantal coole technologie cre?erde Brooks een boot die zeer comfortabel is en veel functies heeft die een hardloper wil.

Het bovendeel maakt gebruik van een 3D-rondbrein zodat lucht in de schoen kan komen en je voet kan afkoelen. Dit gaat echter gepaard met een interne bootie die de voet vasthoudt en het vuil buiten houdt.

Deze twee stukken werken samen om een ??bovenwerk te cre?ren dat buigt en beweegt met je voet door je poort, terwijl je nog steeds steun en structuur hebt om je voet op zijn plaats te houden.

Deze technologie?n worden vervolgens verder ontwikkeld met een harde, plastic hielbeker die je hiel op zijn Asics Gel Lyte 3 Femme plaats houdt en een extra steun toevoegt.

Dit is misschien een bijzaak voor de meeste bedrijven, maar iets gestructureerd als dit gaf me gemoedsrust over mijn voet veilig in de schoen.

Deze hielbeker heeft ook een leuke eigenschap van een strook van imitatie suède op de achillespees om te voorkomen dat de schoen je pees rauw wrijft.

Dit komt allemaal neer op een heel mooi bovenwerk, iets dat ik graag zou zien bij sommige van hun andere aanbiedingen. Er is echter een functie die ik gewoon niet begrijp. Dat zou de elastische sokkraag rond de bovenkant van de schoen zijn.

Deze halsband maakt eigenlijk geen contact met je enkel en trekt nooit echt aan tot het punt dat iets uit de schoen wordt gehouden. Het ziet er cool uit, maar het voegt letterlijk niets toe aan de schoen. Ik begrijp gewoon niet waarom het er is.

Het bovendeel past precies aan de hiel en verwijdt een beetje in de middenvoet, maar kan zeer stevig worden vastgemaakt Nike Roshe Run Femme door het rijgsysteem.

Het wordt breder tot een comfortabele, maar niet "ruime" teendoos. De tong blijft door elk type ren heen en de bovenkant is zeer goed ademend. Over het algemeen is het bovendeel een lichtend punt op de schoen.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты