rubber erg lang zou meegaan

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

rubber erg lang zou meegaan

Сообщение Banning » 06 мар 2019, 13:05

Nike heeft verschillende updates gemaakt voor deze versie van de enige eenheid van de LunarGlide, die meer stabiliteit en demping toevoegt, terwijl de schoen lichter is zonder in te boeten op de prestaties.

De belangrijkste wijziging in de LunarGlide 6 in de zooleenheid was te wijten aan ontwerpwijzigingen door het vergroten van de Adidas Gazelle Womens hielkop en middenzoolupdates voor meer stabiliteit en snellere overgang. Het nieuw bijgewerkte Lunarlon-schuim wordt overal in de schoen van de hiel tot de teen gebruikt.

Lunarlon kan het beste worden samengevat als zacht binnenschuim dat wordt omringd door een stabielere buitenlaag waardoor de LunarGlide 6 niet alleen meer demping heeft en lichter is, maar ook de extra functie biedt voor meer stabiliteit.

De wijzigingen aan Nike Air Max Command Dames de materialen en de manier waarop deze is ontworpen, zorgen voor een soepele rit en overgang tijdens het hele proces. Het middenzoolgebied werd versterkt om nog meer overpronatiebescherming te bieden.

De updates voor de demping en de materialen die op de buitenzool werden gebruikt, werden gemaakt om specifiek te zijn voor de behoeften van elke hardloper, wat voor een meest natuurlijke en comfortabele stap zorgt.

Nike gebruikte een "Pressure Mapped Outsole" die zorgt voor meer tractie en stabiliteit waar nodig en "Flex Grooves" laten de schoen genderspecifiek zijn door te zorgen voor flexibiliteit tijdens de overgang van de voetstaking. Alle updates van de enige unit lieten een meer responsieve, stabiele en lichtere LunarGlide 6 toe.

De Puma Faas 600 v2 is bedoeld voor de dagelijkse hardloper die op zoek is naar een lichtgewicht Adidas Superstar Mujer dempingsschoen. Het is een van de vele schoenen in de Pumas Faas-lijn die met steeds meer kussens in aantal toenemen.

De Faas-lijn gaat helemaal tot 1000, dus deze schoen valt ergens in het midden van de hoeveelheid demping die hij biedt.

Het eerste dat ik opviel aan de schoen is dat het er geweldig uitziet. Het bovenste deel bevat wat doorzichtig gaas met wat lijkt op een soort schuimmateriaal dat de algehele structuur verschaft.

Ze hebben geweldig werk geleverd met de styling van de schoen en het ziet eruit als het type schoen dat je zelfs voor niet-draaiende doeleinden zou kopen, alleen al vanwege de styling. Ze voelden zich comfortabel en licht toen ik ze voor het eerst aantrok.

De tussenzool van de schoen gebruikt Fuma-schuim van puim. Ik verwachtte een zachte rit van de hoeveelheid schuim in de tussenzool, maar Adidas Nmd Femme vond de rit nogal stevig. Dit kan in de eerste plaats te wijten zijn aan het dikkere rubber dat in de buitenzool wordt gebruikt.

Rubber wordt gebruikt op de voorvoet en de hiel, en laat het midden met zichtbaar Faas-schuim uit de tussenzool. Er zijn drie groeven in het Faas-schuim aan de onderkant van de schoen die stenen gemakkelijk verzamelden.

Dit veroorzaakte echt geen effect op de prestaties van de schoenen, maar was iets dat regelmatig gebeurde tijdens het lopen op een ondergrond die bestond uit grind.

De buitenzool bood goede tractie in droge en natte omstandigheden.

Het rubber dat in deze buitenzool wordt gebruikt ziet er erg dik en duurzaam uit. Ik was verbaasd dat ik na slechts 30 kilometer heel wat slijtage in het rubber zag. Het merendeel van de microscopische kleine nopjes die in het rubber waren opgenomen voor Nike Cortez Femme grip waren versleten en het rubber was volledig kaal.

Verrassend genoeg bleef ik meer kilometers loggen en merkte ik geen tractieproblemen. Ik denk niet dat dit rubber erg lang zou meegaan voor iemand die constant hoge kilometrage logt.

Deze schoen biedt een stevige en responsieve rit. Het was steviger dan ik zou verwachten in wat een demping zou moeten zijn. Ik ontdekte dat het meer minimalistische type Mobium Elite SPEED by Puma, dat ik eerder heb besproken, meer opgevangen dan deze schoen voelde.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты