geweldige schoen voor wie houdt

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

geweldige schoen voor wie houdt

Сообщение Banning » 07 мар 2019, 14:20

Zoals gezegd, gebruikt de buitenzool Altra's blow-rubber Speedpod ? -technologie om de natuurlijke flexibiliteit van de botten van de voet te simuleren. Deze functie biedt precies de juiste hoeveelheid flexibiliteit en maximaliseert ook de respons. De schoenen zorgen voor een comfortabele rit die vrij zacht is voor een minimale schoen. Ik waardeer de eenvoud van de enige eenheid van deze schoen. De tussenzool is samengesteld uit twee lagen gemengd EVA.

The One is een geweldige schoen voor hardlopers die nog moeten experimenteren met schoenen met zero-drop, omdat het net zoveel comfort en energieretour biedt als traditionele hardloopschoenen terwijl ze laag bij de grond blijven voor een verbeterde Nike Air Max Command Dames vorm op basis van natuurlijke voetaanslag.

Het bovenwerk is een eenvoudig en comfortabel sneldrogend gaas. De tong (meestal een over het hoofd geziene functie) is vooral opmerkelijk op deze schoen. Het is zo ongelooflijk dun en zacht dat het onmerkbaar is totdat je andere schoenen draagt, zodat je het verschil beseft. De overdreven brede teendoos is een kenmerkende Altra-eigenschap. Voor hardlopers met brede voeten, stel ik me voor dat dit de beste eigenschap van de schoen is; maar voor smalle voeten is het gewoon een beetje te veel ruimte.

Fans van the Wave Creation 14 hebben weinig te vrezen als het gaat om veranderingen in het nieuwste model. De ontwikkelde vorm geeft demping en responsiviteit aan deze lichtgewicht trainer, met behoud van de belangrijkste kenmerken die de schoen een favoriet houden langs de Mizuno-lijn.

Door Nike Air Max 90 Homme het toevoegen van lichtere materialen om een ??neutrale schoen te verbeteren en een semi-zachte rit te bieden, biedt deze schoen een effici?nte hardloopactie en is hij ideaal voor een dagelijkse trainer. Een gegoten binnenzool van schuim, Dynamotion Fit-technologie?n en de Infinity Wave bieden allemaal lichte demping, wat zorgt voor een perfecte harmonie van demping en ondersteuning.

Vanwege de stijfheid van de Wave Plate, zou ik deze schoen niet aanbevelen voor mensen met lage bogen of die overproneren. Dit veroorzaakte pijn en resulteerde in dat ik moest rekken en een paar keer moest stoppen bij lange runs. Over het algemeen is dit een geweldige schoen voor wie houdt van de eerdere Wave Creation-versies, of voor neutrale lopers die een goede dagelijkse trainingsschoen willen.

De Mizuno Wave Inspire 10 blijft verbeteringen aanbrengen Adidas Stan Smith Femme door middel van aanpassingen aan de tussenzool en buitenzool die vanaf het begin duidelijk waren. De lichtgewicht karakter van de schoen bestaat niet uit de stabiliteit, die nog steeds wordt gevoeld tijdens de voet staking zorgen voor een vlotte rit. Ik was verrast hoe licht de schoen tijdens het hardlopen eigenlijk voelde, maar toch voelde ik tijdens mijn runs voldoende stabiliteit en demping.

Het lichte en stabiele gevoel van de Wave Inspire 10 was duidelijk te zien aan mijn eerste run in hen. Om het model te testen, liep ik korte tempo runs tot runs van maximaal 15 mijl. Ik was onder de indruk van de goede pasvorm en de comfortabele tussenzool en de neusdoos. Het naadloze bovenste ontwerp van het mesh is vergelijkbaar met het model van vorig jaar, maar ziet eruit en voelt een dunnere puinhoop die wordt gebruikt.

De schoen weegt ongeveer 9 oz. voor mannen en 7,6 voor vrouwen, voornamelijk als gevolg van veranderingen in de materialen door de zool en de bovenkant; beide zijn erg licht voor een stabiliteitsschoen. De Wave Nike Air Force 1 Femme Inspire 10 blijft zorgen voor een soepele, snelle overgangsstabiliteit waar hardlopers naast verrassend veel demping naar op zoek zijn.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты