kroon zich in een normaal

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

kroon zich in een normaal

Сообщение Banning » 18 мар 2019, 14:42

Na een reeks gezondheidsproblemen kreeg mama van twee Marla de wake-up call die ze nodig had om haar leven ten goede te veranderen. Anderhalf jaar later is ze nog steeds aan het rennen en hebben we haar gevraagd hoe het met haar gaat.
Met welke uitdagingen ben je geconfronteerd toen je voor het eerst aan je afslankreis begon en hoe heb je ze overwonnen?

Het meest uitdagende toen ik mijn gewichtsverliesreis begon, was mijn enorme suikerverslaving. Ik heb dit overwonnen door kleine stapjes te zetten. Ik maakte langzaam veranderingen Nike Air Max Motion Mujer en vond gezondere manieren om mijn favoriete gerechten te maken.

Hoe veranderde je en paste je je dieet- en fitnessregime aan?

Afvallen gaat helemaal over vallen en opstaan, wat voor sommigen werkt, werkt misschien niet voor iedereen. Ik moest zoeken naar wat voor mij werkt. Onderweg moest ik voedsel vinden waar ik van hield en dat betekende ook dingen uit mijn element proberen. Ik vond een manier om van mijn actieve levensstijl te genieten, die in ruil daarvoor de dingen consistent hield. Consistentie is de sleutel.

Hoe heeft hardlopen je leven ten goede veranderd?

Ik ben nog nooit zo goed geweest in het opgroeien, ik heb het eigenlijk veracht. Ik maakte er een uitdaging van om mijn zwakte te overwinnen en in ruil daarvoor gezonder te worden. Hardlopen heeft zoveel vreugde in mijn leven gebracht, ik weet dat dit misschien www.buenasreferencias.es raar klinkt, maar als een werkende moeder van 2 jongens die naar mijn jams rennen, helpt ze me te ontstressen en mijn geest te zuiveren. Ik ben lichamelijk en geestelijk zoveel gezonder Nike Air Force 1 Dámskégeworden.

Ben je nog steeds aan het rennen?

Ik heb nu anderhalf jaar hard gewerkt en ben niet van plan om snel te stoppen. Ik hou ervan! Het is mijn tijd geworden.

Waarom besloot je dat het tijd was om serieus te worden over je gewichtsverlies?

Wat me op mijn reis begon, waren alle gezondheidsproblemen waarmee ik te maken kreeg met mijn overgewicht. Ik was toen 29 jaar, pre-diabetisch, hoge bloeddruk, extreme gerd, slecht astma. Ik wist dat ik zo niet kon leven.

Hoe lang duurde je reis en hoe zag de tijdlijn eruit?

Ik verbeter me altijd. Er is geen stoppen. Het kostte me tien en halve maand om 95 pond te verliezen. Ik had mijn momenten van Adidas Zx Flux Femme strijd. Maar ik hield mijn blik op de prijs.

Welk advies zou je iemand geven die wil afvallen en zijn leven wil veranderen?

Wat advies, babystapjes en geduld. Je hebt dit gewicht niet Nike Air Max Sequent 2 Femme van de ene op de andere dag gehaald, het zal niet van de ene dag op de andere loskomen. Wees actief en vind manieren om te genieten van wat je eet en geniet van een actieve levensstijl. Consistentie is de sleutel, als je erafvalt, jezelf weer oppakt, JIJ en je gezondheid is WAARD het!

De VivoActive 3 Music gaat verder met de nieuwste designtrend van Garmin met een ronde wijzerplaat en een 20 mm brede siliconen band met quick-release-systeem.
Het scherm is een aanraakscherm en er is slechts één fysieke knop aanwezig om 3 uur, waarbij de kroon zich in een normaal horloge zou bevinden. Deze knop wordt gebruikt om sportactiviteiten te starten / pauzeren / stoppen.

Het glas is chemisch versterkt glas en na bijna 2 maanden gebruik heeft het geen enkele kras

Het scherm zelf heeft een resolutie van 240 × 240 pixels die niet zo "dicht"Adidas Eqt Support Adv Womens is als smartwatches zoals de Apple Watch of Samsung Gear, maar is de huidige standaard voor activiteitsvolgers en gps-running-horloges.

Het horloge is vrij groot met een diameter van 43,1 mm, maar het voelt of ziet er helemaal niet te groot uit eenmaal om de pols - ook dankzij het lage gewicht van 40 gram.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты