sommige onderzoeken suggereren

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

sommige onderzoeken suggereren

Сообщение Banning » 04 апр 2019, 13:56

Hoewel ik de fiets- en zwemfuncties niet heb getest, belooft het horloge solide gegevens en tracking voor zowel sporten als hardlopen. Suunto zegt zelfs dat het de hartslag voor zwemmers kan registreren, zelfs onder water. Het zegt ook dat het multisportgegevens samen zal opnemen, een enorm voordeel voor triatleten. Hiermee kan de sportmodus worden gewijzigd tijdens activiteiten en post-workoutanalyses van meerdere sporten. Suunto zegt dat het een dagelijkse activity tracker heeft, maar het horloge houdt eigenlijk niets anders bij dan de eerder genoemde sporten Nike Air Max 270 Femme en wandelen. Een 24-uurs tracker zou impliceren dat het het slapen traceert, maar ik heb niet kunnen bepalen hoe dat wordt gedaan.

Ik vond de kilometerstandmetingen van het horloge precies ter plaatse in vergelijking met routes die ik met andere horloges uitvoerde (zoals opgemerkt was de timing erg inconsistent). De levensduur van de batterij is echter verre van waar. Tijdens mijn tijd testen van het horloge, liep ik een 50-mijl race, die me iets minder dan 12 uur duurde. De batterij was op minder dan 10 Nike Air Zoom Pegasus 35 Mujer procent toen ik klaar was, een verre schreeuw van de 30 uur Suunto claims.

Het horloge presteerde goed toen ik het ging wandelen. Er waren geen problemen met GPS-tracking of -afstand, althans mijn perceptie van hoe ver de daadwerkelijke wandeling werd vergeleken met de kilometerstand. Bovendien zijn de gegevens in de Movescount-app beter dan andere horloges en apps die ik heb gebruikt. Tot mijn favoriete gebruik van gegevens behoorde een tabel die elke ronde (mijl of kilometer) van de run weergeeft, samen met alle specifieke gegevens, waaronder hartslag, afstand, snelheid, tempo, cadans en hoogteverschil.

De Garmin Fenix ??2 en 3 komen het meest overeen met de Suunto Ambit 3. Over het algemeen betaalt u meer voor de Garmins. Ze hebben veel gemeen, inclusief veel van de voordelen die hier worden benadrukt. De Fenix ??heeft Nike Air Max Motion Damen voordelen als het gaat om connectiviteit in termen van Bluetooth Smart uploaden naar telefoons, telefoonmeldingen en live volgen. Met de Ambit kunnen gebruikers instellingen online exporteren, maar aangezien de horloges kunnen worden gesynchroniseerd met Movescount, Garmin Connect of Strava, lijkt dit overbodig.

Een andere variabele voor het aantal calorie?n dat je verbrandt, is je fitnessniveau. Mensen die gewend zijn aan lichaamsbeweging, kunnen calorie?n effici?nter verbranden in vergelijking met mensen die net een trainingsprogramma hebben gestart. We nemen vaak aan dat hoe meer je traint, hoe meer calorie?n je verbrandt. Dat kan tot op zekere hoogte waar zijn, maar sommige onderzoeken suggereren dat we ons metabolisch kunnen aanpassen aan verhoogde fysieke activiteit. Met andere woorden, het is alsof het lichaam effici?nter Nike Air Zoom Pegasus 35 Mujer wordt in het verbranden van energie voor lichaamsbeweging.

Een onderzoek uit 2016 analyseerde gegevens met betrekking tot fysieke activiteit en totale energieverbruik. Onderzoekers vonden in plaats van totale energie-output lineair met fysieke activiteit, er is een aanpassing die een exacte lineaire respons dempt in calorie?n verbrand tijdens oefening. Helaas maakt deze waarschuwing het moeilijk om calorie-verbranding precies te meten aan de hand van een langere levensduur van het hardlopen. Op bepaalde punten gaat het lichaam acclimatiseren en neemt de effici?ntie toe. Op welk punt iedereen dit doet kan vari?ren. Daarom hoeft alleen al het berekenen van je X meer kilometers te lopen om X meer calorie?n per week te verbranden, niet altijd zo te werken in het lichaam als in een wiskundige berekening.

Het percentage lichaamsvet en Adidas Zx Flux Damen vetvrije massa kan ook van invloed zijn op het verbranden van calorie?n. Deze informatie is echter moeilijk te vertalen naar toepasselijk gebruik. Over het algemeen kan iemand met een hogere vetvrije spiermassa meer calorie?n verbranden bij een bepaalde trainingsintensiteit.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты