come il ritmo maggiore del tempo

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

come il ritmo maggiore del tempo

Сообщение Banning » 08 апр 2019, 14:35

Heb je ooit onzekerheid ervaren over wat anderen denken over je lichaam of loopstijl, waardoor je niet meer kunt rennen? Zo ja, hoe heb je dit overwonnen?

Ongeveer 10 jaar geleden, in mijn verpleegschool / feestjaren, heb ik ongeveer 20 pond verdiend en voelde me zo onzeker in mijn lichaam en niet zelfverzekerd, erger toen een vriend er commentaar op gaf! Ik begon toen te rennen om af te vallen, maar werd gemakkelijk ontmoedigd en viel van de bandwagon toen ik het gewicht niet verloor.

Ongeveer Adidas Gazelle Femme 3 jaar geleden begon ik met lopen als stressverlichting, maar vooral omdat ik als palliatief verpleegster een enorme verantwoordelijkheid voelde om zo gezond mogelijk te leven en de kracht in mezelf en mijn lichaam te waarderen! Hoe meer ik loop, hoe meer zelfvertrouwen ik voel.

Mijn lichaam is niet perfect, maar ik voel me er perfect in! Ik voel me lichamelijk en mentaal zo fysiek, sterk en gesterkt en heb veel onzekerheden overwonnen omdat ik heb geleerd wat mijn onvolmaakte, prachtig sterke en gezonde lichaam kan en ik ben nog steeds aan het leren dat ik nog veel meer kan en kan!

Welk advies zou je vrouwen willen geven over hoe ze dit kunnen overwinnen?

Als vrouw, levend in een maatschappij die zo be?nvloed wordt door sociale media, is Nike Air Max 270 Mens het moeilijk om onszelf niet met andere vrouwen te vergelijken of te geloven dat de maatschappij bepaalde verwachtingen heeft van hoe we eruit zouden moeten zien of zouden moeten zijn. Hardlopen is daar de mooiste en perfecte ontsnapping van en het dagelijks of bijna dagelijks gebruiken ervan is de beste manier om je onzekerheden te overwinnen en je capaciteiten te omarmen!

Rennen en gewoon zo aanwezig zijn op die momenten, het is alleen jij en de weg of het pad en het maakt niet uit hoe je eruit ziet, maar het gaat erom hoe je je vanbinnen voelt en de kracht die je in je hebt! Het maakt niet uit welke afstand je loopt of hoe snel, het is dat je rende en tijd voor jezelf nam en dat je je goed voelt over wat je kunt doen!

Het proces voor het ontwikkelen van het bovenblad van de flyprint begint met het vastleggen van gegevens van Nike Air Max Zero Damen sporters. Die gegevens werden vervolgens berekend (door middel van computationele ontwerphulpmiddelen) om de ideale samenstelling van het materiaal te bevestigen. Ten slotte werd die informatie gebruikt om het uiteindelijke textiel te produceren.

Deze operatie spreekt de veelzijdigheid aan (outputs kunnen geheel uniek zijn voor atleet of functie) van Flyprint-textiel, evenals het toegenomen tempo van de totale ontwerptijd.

Door middel van prestatiedruk kan Nike sneller bewegen met ongekende precisie - prototyping is 16 keer sneller dan bij elke voorgaande productiemethode.

Een interessant voordeel van 3D-textiel over traditionele 2D-weefsels is de toegenomen dynamiek die mogelijk wordt gemaakt door een verbinding toe te voegen voorbij een schering en inslag; een voordeel van Flyprint textiel komt in de gefuseerde aard van het Nike Air Max 270 Homme materiaal.

Bijvoorbeeld, terwijl in een gebreid of geweven textiel wrijvingsweerstand is tussen de ge?nterlinieerde (schering- en inslag) garens, in een bedrukt textiel, vanwege zijn gefuseerde kruispunten, is er een groter potentieel voor nauwkeurig afgestelde insluiting. Het is ook lichter en beter ademend dan het eerder gebruikte textiel van Nike.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты