direkt über dieser Fersenkappe

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

direkt über dieser Fersenkappe

Сообщение Banning » 09 апр 2019, 14:29

Een onderzoek gepubliceerd in de Journal of Royal Society Interface in 2016 suggereert dat terwijl demping de spierinspanning tijdens de impact vermindert, het de activering van de voet- en beenspieren tijdens afzetten verhoogt - dus de voordelen van het hebben van een zachte zool om de kracht van de impact, kan worden gecompenseerd door de hogere inspanning die nodig is om af te stoten.

Wat als we een deel van die extra inspanning konden terugkrijgen door een beter energierendement?

Dit is waar we nu staan. Alle nieuwe schuimen ge?ntroduceerd door de lopende bedrijven beloven lichter gewicht, hogere energie-opbrengst - die precies lijkt wat we nodig hebben op basis Adidas Superstar Damen van deze twee onderzoeken.

Dit derde onderzoek, gepubliceerd in 2002 op de Journal of Applied Physiology, concludeert dat

een hogere energierespons van de bestudeerde oppervlakten draagt ??bij aan de verbeterde rij-economie.

Het echte probleem wordt benadrukt door het nieuwste onderzoek, dit jaar gepubliceerd in het Journal of biomechanics.

Het verminderen van de hoeveelheid die de tenen buigen door schoenen stijver te maken, kan de hoeveelheid verloren energie verminderen. Loopschoenen met stijvere zolen kunnen de loopeffici?ntie verbeteren, maar alleen als de buigstijfheid is geoptimaliseerd voor de specifieke atleet.

Te stijf en de kuitspieren moeten te hard werken om de vereiste krachten te produceren om de enkel te draaien; te zacht en het voordeel wordt triviaal. En dit is individueel anders, runner by runner.

Het Asics Gel Lyte 5 Damen is dan ook niet verrassend dat de schoenen die Nike gebruikte voor het breaking2-experiment een andere "getunede" koolstofvezelplaat hadden voor elk van de drie hardlopers die probeerden de 2 uur durende marathon te doorbreken.

De optimale stijfheid van een schoenzool varieert afhankelijk van factoren zoals het gewicht van de hardloper, zijn / haar beenlengte en sterkte. Maar een nog groter ontwerpprobleem is dat de optimale buigstijfheid ook varieert met constant veranderende factoren: bij verschillende snelheden worden onze spieren anders geactiveerd. Maar een eenvoudige veer, zoals het koolstofvezelblad, kan zijn stijfheid niet veranderen voor verschillende snelheden.

Mijn kamergenoten en ik waren groot in OJ, niet in het WERK sap, maar de "SUGGAAARRR! Dit is niet echt sinaasappelsap".

Mijn tanden en gezondheid leden daardoor. Adidas Nmd Mujer En mijn mondhygi?nist, die toevallig ook de beste vrienden van mijn moeder is, zei me om echt te proberen de zoetsappige dans-enhancers van 11.00 uur tot 03.00 uur tegen te houden als ik mijn parels wilde houden.

Weet je, je ging weg. Eerst je tanden geborsteld. Een hoop rum en cokes gedronken. Toen kwam terug (of niet) en stortte hard in.

Ik luisterde toen niet naar het advies van mevrouw Hygi?nist over slechte drankmenggewoonten, maar ik heb Nike Air Max 2017 Damen het de afgelopen jaren luid en duidelijk gehoord.

Na het volgen van meer een gezondheids- en fitnessgerichte levensstijl in het leven na de middelbare school, is het absoluut noodzakelijk dat mijn cocktails en gemengde dranken dit voorbeeld volgen. Ik ben tenslotte een volwassene. Ik geef om mijn gezondheid, levensduur, tanden en lichaam (en dat zou jij ook moeten doen).

Zelfs als niets van wat ik zeg helemaal op jou betrekking heeft, maar je constant soda's en sappen in je cocktails mengt. LUISTER!

Welke betere manier om je drankje te krijgen dan met al je vitamines en elektrolyten verpakt in je beker?

NUUN-tabletten zijn je nieuwe wateroplossende beste vriend van de barman. Je hoeft niet eens eerst een ongemakkelijke brunch te hebben! Je bent automatisch vrienden! Zij / hij is de mixer die je helpt. Je doet geen pijn. En Nike Air Max 90 Womens met tal van heerlijke smaken om toe te voegen aan je water, seltzer of club frisdrank, maak je de meest perfecte mocktail rond (minus de volgende ochtendkater).
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты