proportions quelque

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

proportions quelque

Сообщение Banning » 22 апр 2019, 14:02

Toen ik in de jaren vijftig voor het eerst lid werd van mijn middelbare schoolteam, werd algemeen aangenomen dat een hardloper piekt in zijn vroege jaren twintig en ongeveer klaar is om met pensioen te gaan op de leeftijd van 30 jaar. Een man die nog steeds zijn 40-er jaren runde, werd als uitzonderlijk beschouwd. (Ik zeg "een man" omdat in die dagen bijna geen meisjes of vrouwen liepen.) En om te blijven concurreren na de leeftijd van 50 werd beschouwd als dwaas - te riskant voor het hart, de knie?n en de rug!
We weten nu dat veel mannen en vrouwen serieuze afstanden (10ks, marathons, ultras) kunnen (en kunnen) maken in de jaren 60, 70 en 80, met significante algemene voordelen voor vitaliteit en gezondheid. Ik herinner me een geval waarin een 60-jarige man Nike Air Max 90 Mujer de grootste ultramarathon van Amerika binnenkwam, waarin ultrateams van de Amerikaanse marine, het leger en de marine aan het strijden waren. De 60-jarige outran 28 van de 35 jonge militaire lopers - hoewel hij langzamer was dan hij jaren daarvoor was geweest. Hoewel we allemaal onvermijdelijk langzamer worden naarmate we ouder worden, maakt dat ons niet minder in staat om het plezier en de vitaliteit te ervaren die we krijgen van hardlopen. Een langzame, oudere hardloper is gewoon een ander dier dan een jong paard, niet minder in staat om van de beloningen te genieten!

Hoewel we nu het idee accepteren dat doorgaan met rennen als je ouder wordt, voor de meeste mensen meer dan OK is, is onze samenleving terughoudend geworden om kinderen lange afstanden te laten lopen als ze 'te jong' zijn. Maar wat is te jong? Vele jaren geleden rapporteerde een belangrijke Baltimore-krant het Nike Air Presto Femme verhaal van een driejarig meisje dat regelmatig met haar vader 10 mijl door een stadspark liep. En in de jaren tachtig liep een negenjarige jongen met de naam Wesley Paul minder dan 3 uur op de New York Marathon - een opname die de meeste volwassenen alleen maar kunnen dromen. Maar toen, in latere jaren, begonnen gezondheidsdeskundigen zich zorgen te maken over ouders die te veel druk zetten op jonge kinderen. Deskundigen vreesden dat harde training op jonge leeftijd de fysieke ontwikkeling van het kind zou kunnen verstoren of psychologische burn-out zou kunnen veroorzaken. Dat soort bezorgdheid kan gerechtvaardigd zijn als het betekent dat volwassenen worden gewaarschuwd om kinderen niet te hard te duwen. Maar het betekende nog niet dat het uitvoeren van lange afstanden lichamelijk schadelijk is voor kinderen, als ze op eigen tempo rennen onder hun eigen motivatie.

Van alle lezen Nike Air Max 720 Mujer en observeren die ik de afgelopen halve eeuw heb gedaan, zou ik zeggen dat de zorgen over kinderen meestal ongegrond zijn, net zoals de zorgen over oudere hardlopers ooit waren. De negenjarige die sub-3 liep op de New York Marathon is nu in de dertig en voor het laatst hoorde ik nog steeds rennen en ervan genieten. Natuurlijk moeten alle hardlopers op elke leeftijd slim zijn om de dingen in balans te houden, niet te snel de kilometers opvoeren, niet proberen te doen waarvoor je niet goed bent opgeleid. Maar met intelligente oefening, hier is de bottom line: hardlopen is natuurlijk Nike Air Max 720 Donna voor de menselijke soort - op elke leeftijd.

Net als de gewone Tour Bite had ik geen echte problemen met het installeren van Tour Bite Soft. Het voelde iets buigzamer dan de originele Tour Bite, maar het heeft nog steeds de kenmerkende polyester stijfheid. Tour Bite Soft deed geen pijn aan mijn vingers en het weven was ook relatief eenvoudig. Het was nooit verstrikt toen ik ermee werkte en het spoelgeheugen was vrij laag voor een polyester. Ik heb het op 50 pond opgeknoopt - zoals ik bij de meeste polyesters doe - maar na ermee geraakt te hebben, denk ik dat je waarschijnlijk weg kunt komen door het iets strakker te spannen dan andere polyesters, omdat het zo zacht is.

Op het veld voelt Tour Bite Soft eigenlijk behoorlijk veel aan op originele Tour Bite, hoewel het merkbaar zachter is. De snaren bieden het beet- en spinpotentieel Nike Air Max 90 Herren van polyester met een minder harde respons, maar als je last hebt van pijn in de armen, zou ik toch een zacht multifilament over elke polyester aanraden. Ook al is Tour Bite Soft vergevingsgezinder dan veel andere polys, het voelt niet papperig aan en behoudt toch het heldere gevoel dat poly-spelers genieten.

Tour Bite Soft bood veel duurzaamheid voor mij, hoewel het dichte snarenpatroon van mijn EXO3 Rebel 95 de stringbreuk minimaliseert, zelfs met synthetische darm of multifilamenten. Net als de originele Tour Bite voelde ik dat Tour Bite Soft dood ging voordat hij echt klaar was om te breken. Tussen de 10 en 12 uur spelen leek het alsof de snaren niet zo responsief waren als toen ze vers gespannen waren. Ik had waarschijnlijk nog een paar uur fatsoenlijk spel eruit geperst, maar zodra de polyester snaren zover zijn Nike Air Max Motion Femme gekomen, snij ik meestal mijn verliezen en vervang ze door een nieuwe set.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты