zum Kinderspiel macht

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

zum Kinderspiel macht

Сообщение Banning » 28 апр 2019, 13:25

Dieet speelt een grote rol in de geestelijke voorbereiding en ook technisch. Een maand geleden observeerde ik een van mijn atleten. Ze is uiterst professioneel in elk deel van haar spel, heeft hoge doelen, en is zeer getalenteerd ... om nog maar te zwijgen, ze is pas 12 jaar oud. Maar op deze bepaalde dag hunkerde ze naar een cheeseburger. Nu kan een cheeseburger natuurlijk worden gezien als een ongezond voedingspatroon voor een aspirant-topsporter, maar ik wil de minder voor de hand liggende problemen delen met de prestaties.

Toen ze aan het trainen was, begon ze buikpijn te voelen, maar ging door en vocht er doorheen. Later werkte ze meer specifiek aan een deel van haar spel dat van haar eist dat ze al haar lichaam in perfecte timing www.pepegrafie.de en uitbreiding gebruikt om succesvol te zijn. Het probleem was niet alleen dat de cheeseburger het haar moeilijk maakte om correct te trainen, maar dat iets zo klein als een cheeseburger ook het spiergeheugen van een atleet kan be?nvloeden. Laten we hier eens over nadenken, ze werkte aan een zeer technisch onderdeel van haar spel en oefende veel, veel, herhalingen maar met een "verkorte" techniek. De afgekorte techniek wanneer ze vele malen wordt beoefend, kan haar "go to" -techniek worden als ze niet vroeg genoeg weet dat ze moet stoppen met trainen wanneer het pijn is die haar bewegingen manipuleert.

Als een atleet pijn heeft, kan ze meer moeite hebben om positief, gemotiveerd en zelfverzekerd te blijven. Bovendien, als de techniek ook wordt gewijzigd, zal dit van invloed zijn op haar consistentie om in het moment te blijven Adidas Zx 750 Femme omdat ze zich meer bewust is van haar 'slechte' techniek, vaak probeert ze het te repareren tijdens het concurreren, in plaats van haar focus zo eenvoudig mogelijk te houden .

Dus de volgende keer dat jij of een atleet die je kent overweegt om slecht te eten, laat het hem dan weten over het verhaal van de cheeseburger, want op het Nike Cortez Damen hoogste niveau is elk detail van belang.

Stringbedrijven zijn altijd aan het innoveren en proberen nieuwe dingen, zodat je nooit weet wanneer het volgende grote ding toeslaat. Ik zou zeggen dat de grootste verandering in de afgelopen 10+ jaar waarschijnlijk de opkomst is geweest van polyester snaren en hun evolutie. Polyester snaren zijn al een tijdje in de een of andere vorm rond, maar ze hebben niet echt meteen gepakt. Door de jaren heen konden snarenfabrikanten hun proces verfijnen en hun Adidas Nmd Womens polyester snaren verbeteren. Professionele spelers begonnen aan boord te komen dankzij de ongelooflijke duurzaamheid en het verhoogde spinpotentieel van polyester. Omdat meer van de beste spelers ter wereld polyestersnaren omarmden, begon de trend door te sluipen naar amateur- en recreatieve spelers. Tegenwoordig zijn polyester snaren populairder Nike Free Rn Distance Donna en gemakkelijker beschikbaar dan ooit.

Ondanks hun enorme voordeel zijn polyester snaren niet voor iedereen. De duurzaamheid van polyester maakt deel uit van wat het wenselijk maakt, maar het betekent ook dat de snaar erg stijf is. Iedereen die lijdt aan armpijn - of iemand die in het verleden heeft geleden - moet sterk overwegen om met een zachtere multifilament-snaar te gaan die niet zo hard aan zijn arm is. Ik probeer ook jongere juniorspelers weg te leiden van polyester en naar zachtere snaren als het mogelijk is. De meeste jonge spelers zijn geen frequente stringbreakers, dus er is niet zo veel nodig om ze een harde, duurzame snaar te geven die uiteindelijk pijn in de arm kan veroorzaken. Ten slotte moeten spelers even nadenken over hoe polyester-snaren met hun racket in wisselwerking staan. Als je een stevig racket Nike Air Max Thea Damen gebruikt, kan rijgen met stijve polyester een recept zijn voor ongemak of letsel aan de arm.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты