victimes et les survivantes

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

victimes et les survivantes

Сообщение Banning » 29 апр 2019, 12:45

Deze maand wil ik het belang bespreken van het vari?ren van de soorten oppervlakken waarop je je kilometers registreert.
Ik word vaak gevraagd naar mijn lange levensduur in hardlopen (Onthoud dat ik 34 ben, ik loop al meer dan 20 jaar mee en ben Nike Air Max 270 Womens van plan 20 plus meer te rennen!). Ik geloof oprecht dat mijn mentale en fysieke uithoudingsvermogen om kilometers vast te houden gerelateerd is aan de oppervlakken waarin ik train.

Ik leerde er van houden om op de middelbare school op gras te rennen tijdens langlaufen. Ik hou van gras omdat het Nike Air Max Thea Damen ongelooflijk vergevingsgezind is. Vaak begin ik met het opnemen van snelheidswerk, ik vind het leuk om op gras te beginnen omdat het het bonzen op mijn botten en gewrichten vermindert. Ik zou aanraden om op een glad voetbal- of Nike Air Max Command Heren voetbalveld te beginnen en met je stappen heen en weer te oefenen.

Het is belangrijk om te lopen op betonnen en asfalt fietsenbaden terwijl het uw lichaam roept. Hiermee kunt u in de winter de wegen besturen wanneer paden niet zo gemakkelijk toegankelijk zijn. (Ik leerde dit bij het runnen voor de Universiteit van Colorado, het was extreem belangrijk tijdens de wintermaanden met zware sneeuwval.) De meeste grote races worden op de weg gereden dus het is ook belangrijk om te trainen op de oppervlakken waarop je racet.

Ik loop graag op paden en heb het geluk dat ik 365 toegang heb in Georgi?. Trails zijn uitstekend Nike Air Max 97 Mujer voor het bouwen van sterkere enkels, waardoor het lichaam een ??zachtere plek heeft om te landen en het zo gemakkelijk voorbij loopt met prachtige landschappen. Voeg de heuvels toe en het is echt krachttraining in vermomming.

Het nummer is nog steeds een van mijn favoriete plaatsen om te spelen. Het is ideaal voor snel werk en intervallen. Ik gebruik de track om mijn wekelijkse 200-en weer te geven en soms zelfs erop te springen voor een extra snel tempo of 1k herhalingen. Het is een goede plek om te rennen als je niet zeker weet hoe ver je kunt gaan voor de dag of dat je een blessure hebt, ziek bent, etc. Ik liep hier vaak toen ik zwanger was omdat ik kon rekenen op het gladde oppervlak, Ik had om de veiligheidsredenen een badkamer elke ? mijl. Je kunt ook op elk gewenst moment een borgtocht betalen. Tip: wissel halverwege je run en probeer ook de andere kant op te rennen.

28 juni Nike Air Vapormax Femme 2015 Ik heb het eindelijk gedaan! Ik versla mijn eigen persoonlijke doel en liep de Harrisburg Halve Marathon in iets minder dan 2 uur! Ik was de hele dag letterlijk op een hoogte. Toen kwam de avond en tijdens het zelfexamen vond ik een knobbel in mijn rechterborst. 36 jaar oud en ik vond een bobbel. Angst en ontkenning tegelijk. Ik was doodsbang maar Nike Air Max 720 Damen kom op, dit kon mij niet overkomen! Ik ben een hardloper, ik eet gezond, ik zorg goed voor mezelf, het was toch niets. Binnen 4 weken had ik een dubbele borstamputatie en een volledig behandelplan met chemotherapie, bestraling en een hysterectomie. Niet meer rennen zeiden ze. Niet voor een tijdje.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты