Den anden er bare forkert og skyldes sandsynligvis ideen Nike Air Max 90 Damen Blumen om, at mange mennesker har, at du bruger et komma for at tage vejret. Dette er i de fleste tilf?lde ikke korrekt. Kommaer bruges til at afklare betydningen af ??en s?tning eller et afsnit. I det f?rste eksempel hj?lper det med Adidas Tubular Femme at forklare de uafh?ngige klausuler ved at vise at have for meget arbejde var grunden til, at jeg ikke gik til spillet. I det andet eksempel giver det ingen mening. Det tilf?jer heller Adidas Superstar Womens Black ikke meningen med s?tningen.
Igen vil du bruge nogle sunde fornuft, n?r du skriver, til at g?re de bedste valg mesteparten af ??tiden.
THREW VS. IGENNEM
Ordet "kastet" er den tidligere tid af "kaste", ikke "gennem". Adidas Tubular Femme Ordet "gennem" er en pr?position, der bruges til at angive en retning som:
Jeg gik gennem krydset uden at f? en billet.
Jeg kastede bolden gennem vinduet.
Det er to helt forskellige ord og dele af tale, s? ekstra forsigtighed Adidas Stan Smith Femme skal bruges til at sikre, at du ikke bliver anklaget for at "gennemg?" reglerne eller have nogen at sige, at du "smider" v?k god grammatik!
UBRUGLIG BRUG AF "LIKE"
En anden almindelig fejl Nike Air Max Jewell Womens er misbrug af "lignende." Millenials synes s?rligt tilb?jelige til at bruge dette ord forkert ved at bruge ordet "lignende" for at fors?ge at beskrive noget. Det er et krydsord, n?r det bruges p? denne m?de og har Nike Air Max 97 Mujer ingen mening i s?tningen. "Ligesom" b?r kun bruges i situationer, hvor man sammenligner en ting med en anden og ikke som et stop-mellemord for at samle dine tanker.