haben Sie noch eine weitere

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

haben Sie noch eine weitere

Сообщение Banning » 10 май 2019, 15:24

Ik heb altijd van lezen gehouden. Toegegeven, ik ben een van die mensen die het lezen van een boek van kaft tot kaft in een enkele vergadering. Als een Nike Free Run 3 Mujer professionele hardloper-moeder is het een goede zaak ik vasthouden aan het lezen van kinderboeken naar Boyd 's nachts, en de meeste van mijn roman lezen voor lange reizen. Op die manier bescherm ik mijn rust. Anders moet ik ervoor zorgen dat mijn man het licht op een goed uur uitdooft.

Hoe dan ook, Boyd en ik zijn uitgecheckt en hebben vervolgens een nieuw-aan-ons-boek genaamd Never Take a Shark voorgelezen aan de tandarts (en andere dingen die ik niet hoef te doen). Het was een erg grappige en slimme manier van lezen die ik nu vele malen dankbaar heb gelezen zonder me te vervelen (nooit een hand in hand houden met een kreeft was mijn favoriete pagina). Het eindigde met een ... "maar altijd" -scenario (ik zal het einde niet ru?neren voor het geval je het uitcheckt).

Op de een of andere manier heeft dit, en het begin van het nieuwe Nike Air Max 270 Homme jaar, me aan het denken gezet over nieuwe hardlopers en grappige lessen of situaties die mijn loopvrienden en ik door de jaren heen hebben leren of ervaren. Voor hardlopers is het ongelooflijk belangrijk om altijd positief te denken. Ik ben aangemoedigd om mijn geest te beheersen door deel te nemen aan positief denkende activiteiten zoals het herformuleren van uitspraken en het vanuit verschillende invalshoeken bekijken van situaties. Daarom heeft mijn recente leeservaring mij ge?nspireerd om mijn eigen verzameling lopende verhalen of gedachten te cre?ren, als je wilt. Ze richten zich op het positieve door "altijd" te gebruiken in plaats van "nooit". Dus zet je fantasie aan het werk voor de illustraties, gebruik jezelf als het personage of vul de lege plekken in met hoe ik deze "altijd" lopende momenten heb gedeeld. Voor mijn Nike Air Max Tn Mens hardloopvrienden die deze met mij hebben meegemaakt; we gaan door.

Altijd scenario's van hardlopen door Serena Burla

Neem altijd die eerste stap, u zult er geen spijt van krijgen. Het is vaak het moeilijkst om te doen, maar het belangrijkste op het einde
Breng altijd je eigen handschoenen mee; alle anderen kunnen bedekt zijn met overmatig snot, spuug, zweet, enz.
Controleer altijd om je heen voordat je een snotraket blaast
Zorg altijd voor oogcontact met bestuurders tijdens het hardlopen en zorg ervoor dat ze stoppen
Knoop altijd uw schoenen dubbel en ritst de onderkant van uw opwarmbroek om vallen te voorkomen
Geef honden altijd voldoende ruimte tijdens het passeren
Wees altijd op de hoogte van eekhoorns die over steken of ze kunnen je been belanden
Stem altijd mondeling op wanneer je iemand van achteren langshaalt. Je zou dit Adidas Superstar Mens misschien willen doen als je een paar stappen verwijderd bent om een ??incident te voorkomen als gevolg van reflexen en je je minder schuldig zult voelen als je iemand bang maakt
Vind altijd nieuwe routes en parken om te ontdekken wanneer je op reis gaat
Altijd lagen op elkaar
Ga altijd na het werk recht op je run voordat je thuis stopt
Leg krantenpapier altijd in natte schoenen om ze te drogen
Veeg altijd met niet-giftige bladeren, zelfs afvegen met een steen is beter
Red Chili-dag altijd voor de nacht vóór een geplande vrije dag
Pas altijd op voor de port-a-potty splash
Houd altijd een balans tussen harde en gemakkelijke / hersteldagen
Werven altijd een running buddy als je je down of ongemotiveerd voelt
Plaats altijd de ene voet voor de andere. Neem een ??stap per keer
Onthoud altijd hoe goed je je voelt als je klaar bent (Nike Air Max 95 Mujermentaal tenminste)
Wees altijd geduldig met je lopende reis
Onthoud altijd dat ijs je vriend is en de meeste kwalen helpt genezen
Rek altijd rennen
Ren altijd met een sportbeha (voor vrouwen - zelfs als je denkt dat je er weinig hebt)
Houd je haar altijd lang genoeg voor een paardenstaart of kort genoeg zodat je er geen zorgen over hoeft te maken
Zorg er altijd voor dat je looplus met de rivierkruising niet onder water komt te staan ??als je niet van plan bent om naar buiten te rennen en terug.
Draag altijd een zonnebril of een hoed als je de eersten bent die de trails in de zomer raken om te voorkomen dat alle spinnenwebben met je gezicht breken
Vind altijd een goede ontmoetingsplaats voor een brunch na een lange duur
Bewaar altijd een extra verandering van kleding en schoenen in de houders van uw paardenstaart (om achteraf in te schakelen, voor een ge?mproviseerde rit of als u geen benzine meer hebt)
Sta altijd meer tijd toe dan je denkt dat je nodig hebt voor een run, vooral als je mensen ontmoet. Eén persoon zal altijd een beetje laat zijn
Deel altijd je liefde voor hardlopen
Gebruik altijd sprinklers in de zomer
Heb altijd een paar vrienden om te bellen als je op het laatste moment een babysitter nodig hebt om in de running te raken
Werk altijd zo veel aan de mentale kant van hardlopen als fysiek
Zorg er altijd voor dat je bij de golfbaan hoort of ken iemand die het doet als je op het 10e hole springt en een glas water pakt
Draag altijd een koplamp en reflecterende uitrusting 's nachts
Deel altijd wel eens woorden van steun met andere lopers eens in de zoveel tijd
Omring jezelf altijd met een geweldig supportteam
Ga altijd door met uw doelen en stel nieuwe in zodra ze zijn bereikt
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты