même chose que les chaussures

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

même chose que les chaussures

Сообщение Banning » 13 май 2019, 14:39

Je hebt waarschijnlijk al zo vaak gehoord dat de meeste mensen tekortschieten op omega-3-vetten, maar waarom zijn ze vooral belangrijk voor hardlopers? Een van de grootste redenen is dat ze helpen om ontstekingen in ons lichaam te verminderen. Ontsteking is gekoppeld aan allerlei nare dingen, waaronder ziekten zoals astma en zelfs kanker. Hoewel een ontsteking wordt veroorzaakt door een aantal dingen, waaronder slechte voedingskeuzes en milieutoxines, gebeurt dit ook wanneer we sporten. Klinkt raar toch? We weten dat bewegen goed voor ons is, maar toch schaadt het ons?

Het goede nieuws is dat omega-3 gezonde vetten kunnen helpen om deze schade te herstellen, en alles wat je hoeft te doen Nike Air Pegasus 83 Womens is moeite doen om een ??paar meer bronnen van gezonde vetten in je dieet op te nemen. Zalm is vooral rijk aan omega-3 vetzuren, vooral de wilde vari?teit. Probeer dit recept om ervoor te zorgen dat u uw dagelijkse quota haalt!

De zomer is een goed moment om je te ontspannen en een goede, degelijke training te volgen. Sinds maart dit jaar racet ik elke maand en na de Tamarack Ottawa Marathon moest ik de zware training stoppen en herstellen. Van toen tot kort geleden had ik plezier met het ondersteunen van West Virginia bij de Clarksburg 10k en was trots om het Mizuno singlet in Atlanta tijdens de Peachtree Road Race te dragen.

De zomer is nu in volle gang en het herstel na de marathon is voorbij. De tijd om serieus te worden is al begonnen. Ik hou van elke kans die ik krijg om mijn lichaam één keer op te bouwen, één dag, één week per keer, en dan al die dingen te laten uitmonden in geweldige uitvoeringen. Ik heb mijn eerste zware trainingsrun in deze opbouw onlangs voltooid en toen ik klaar was, zei mijn man: "" Goed gedaan! Dat was een pro-stijl run! ""

Als je het niet zeker weet, is pro-stijl een term die we hebben gebruikt om een ??bepaald type training te beschrijven. Dit type training is meer dan alleen maar uitstappen om elke dag te lopen. Het drijft een beetje meer uit jezelf in een run dan je normale inspanning, maar ik geloof ook dat pro-stijl kan worden bereikt in andere aspecten van het leven. Slapen, eten, schoonmaken en zelfs familie en vrienden zijn allemaal bezig met en rond dit trainingsplan. Het vereist een volledige toewijding om zo dicht mogelijk bij de perfecte balans tussen werk en herstel te komen, terwijl je je nog steeds kunt aanpassen aan veranderingen en niet te vergeten dat er andere belangrijke zaken zijn buiten een familie met een loopbaan. Immers, in staat zijn om aan te passen is ook Nike Air Pegasus 83 Womens een goede marathontraining.

Kijkend naar de hete zomerdagen die voor me liggen, weet ik dat mijn leven draait om hard werken gevolgd door zoveel mogelijk herstel. Ik voel me hier echt goed bij omdat ik geloof dat elk talent dat iemand heeft gekregen is gegeven om te worden gebruikt om zijn potentieel te benutten. Een van mijn talenten is dat ik dag in dag uit hard kan werken, en ik heb het geluk dat familie en vrienden die begrijpen dat dit een deel van mijn tijd en energie met hen zou wegnemen voor een tijdje. Als het tijd is om het resultaat van mijn werk te tonen, ben ik er klaar voor. Dank aan iedereen die mijn verlangen en toewijding begrijpt om te trainen als een pro en de offers die daarbij horen.

Vraag: Ik train voor een valmarathon en heb een lichtgewicht stabiliteitsschoen nodig voor training en racen. Ik heb Mizunos Nike Roshe Run Womens nog nooit eerder gedragen, maar ik heb zoveel gehoord over de Sayonara dat ik het wil proberen. Denk je dat de Sayonara een goede marathonschoen voor me zou zijn? Max Kim, Tokyo, Japan

A: Absoluut. De nieuwe Wave Sayonara is een prestatiegerichte lichtgewichttrainer die perfect geschikt is voor veel recreatieve racers zoals jij als race-schoen. De Sayonara is een go-fast schoen met een lichte middenzool die het totale gewicht van de schoen tot 8,1 ounce brengt voor herenmaat 9, wat praktisch hetzelfde is als raceschoenen. Maar de Sayonara heeft betere demping en een beetje meer steun dan traditionele racers. Een ander groot pluspunt is de aangrijpende buitenzool van Sayonara die goed werkt op nat wegdek (zoals op de hulpposten in races). Ik stel voor dat je nu een paar krijgt en het gebruikt voor tempo runs en als het dan goed Nike Air Max 2017 Uomo werkt voor jou, gebruik dan zeker de Sayonara is je grote marathon.

Vraag: Ik besef dat de Wave Nirvana in de VS is stopgezet. Hier in het Verenigd Koninkrijk hebben we nog steeds het Nirvana 9 waar ik van hou, maar het wordt ook uitgefaseerd. Ik ben erg teleurgesteld omdat het Nirvana me op de loop blijft en mijn knie?n van pijn doen. Wat moet ik doen? John Heaney, Londen, Engeland

A: John, wanhoop niet. We hebben nog een aantal uitstekende alternatieven voor het Nirvana en een nieuwe ondersteuningsschoen die nog beter zal zijn. Helaas zal de nieuwe schoen pas in januari uit zijn, maar tot die tijd zou ik aanraden om de Wave Inspire of Wave Alchemy te proberen. Hoewel ze een beetje van elkaar verschillen, zijn beide uitstekende ondersteuningsschoenen. De Inspire is de lichtere van de twee, maar de Alchemy is meer ondersteunend Adidas Nmd Femme] en duurzaam dan de Inspire. De ondersteuning en duurzaamheid is zeker te vergelijken met het geliefde Nirvana en waarschijnlijk de beste keuze.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты