snarere end januasnarere end janua

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

snarere end januasnarere end janua

Сообщение Banning » 24 янв 2019, 08:33

Efterh?nden Nike Blazer Low Femme Adidas Stan Smith Mujer som Nike Air Force 1 Femme for?ret begynder at vise tegn p?, at det m?ske bare kommer op, er det tid til at st?de af disse tr?ner, fordi du ikke har undskyldning for at det fryser mere. N? m?ske g?r du det. Men som en p?re, der bryder ud i et optr?den af ??farve, er den indre l?ber i mig tilbage og klar til at g?re det.

Det er ikke, at jeg ikke har sl?et igennem gaderne om vinteren, men der er noget om denne tid p? ?ret, snarere end januar, n?r k?rer virkelig g?r i gang. M?ske er det spredningen af ??marathoners, der begynder at sl? deres spil op. Eller de gym abonnement beslutninger endelig brudt som l?ber fra din hovedd?r bliver den lettere l?sning. Og efterh?nden som langrendets s?son falder ned, er slammet tilbagel?net igen p? vejene og towpaths igen.

Men det f?les som om du er kommet ud af dvaletilf?lde g?r for?rsm?det h?rdt for flertallet. Adidas Adilette Slides Femme Adidas Tubular Damen Og personligt Nike Air Presto Womens har jeg brug for mere af et incitament end blot at se p?skeliljerne for at f? mine tr?ner p?. Derfor har jeg tilmeldt mig Vitality Run Hackney Half Marathon den 10. maj.

Tilbage efter et succesfuldt f?rste ?r, lover det at v?re st?rre og bedre, med en rute, der inkluderer den olympiske park og en tidligere dato efter 2014s scorcher. Jeg har l?nge k?rt rundt i denne bydel i London (b?de til fitnessform?l og ikke), og jeg h?ber, at velkendte steder, ikke mindst de fantastiske Hackney Marshes, vil b?je mig sammen. Ligeledes vil det faktum, at mine bedste venner, herunder en der vil g?re hendes f?rste halvdel, ogs? deltager. Hvis det ikke kan motivere mig, ved jeg ikke, hvad der vil.

S? hvad har du tilmeldt dig i 2015? Hvor langt vil du gerne planl?gge dine l?b? Og var der gr?nne skud p? dit l?b i weekenden?
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты