eigenaardigheden van het bovendeel

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

eigenaardigheden van het bovendeel

Сообщение Banning » 19 фев 2019, 12:25

In het bovenste gedeelte van Floatride worden dingen raar. Drie componenten omvatten de bovenkant van deze schoen: een sokachtige gebreide voorvoeteenheid, een extern kunststof frame voor veters en een 3D-gevormde hielkom.

Laten we eerst de details van het bovenwerk van de gebreide voorvoet bespreken. Reebok is niet het eerste bedrijf dat een sokachtig bovenwerk introduceert. Sterker nog, ze zijn nogal laat aan het spel. (Nike doet dit al jaren met de Flyknit).

Maar de Floatride biedt een duidelijk andere benadering door alleen de gebreide stof over de voorvoet van de schoen te gebruiken. De ultralichte stof uit één stuk is ontworpen om maximale, ademende flexibiliteit te bieden.

Het verwezenlijkt dit ontwerpdoel te goed. Het gebreide bovenwerk heeft zoveel Nike Air Pegasus 83 Damen te geven, dat bijna alle controle verloren gaat bij het draaien van bochten of snel van richting veranderen tijdens een run.

Bij het draaien biedt de zool voldoende grip bij het vastgrijpen van de weg, maar het te flexibel flexibele, gebreide bovenwerk hield mijn voet niet stevig vast aan de schoen.

Het resultaat was dat mijn voet over de tussenzool van de schoen glipte en de bovenkant strekte, terwijl de zool stevig op de grond bleef liggen.

Dit verlies van controle werd met snelheid versterkt. Lopen in een relatief rechte lijn was prima, maar het veranderen van richting moest langzamer gaan.

Bij de middenvoet gaat de gebreide stof over de voorvoet www.fabiorotaconti.it onhandig over in een 3D gevormde hielkom.

Het sokachtige breiwerk overlapt met de hielkom in het midden van de schoen, wat resulteert in een zeer smal middenvoetkanaal met een hogere boog dan de meeste neutrale schoenen. Deze schoen is een no-go voor brede voeten.

Ik heb relatief smalle voeten en zelfs ik voelde wat ongemak op de middenvoet waar het gebreide bovenstuk overgaat in de hiel. De hielbeker is veel stijver dan de bovenkant van de voorvoet, maar heeft nog steeds voldoende aandacht.

Het materiaal dat de hielkap bedekt, is glad en wrijft niet. De brede vorm van de hielkom omhelst de achillespees echter niet genoeg om wegglijden te voorkomen.

Een van de beste methoden voor het aanpakken van hielslip in een schoen is om de veter aan te passen aan wat vaak de veter- of hielvergrendeling wordt genoemd.

Helaas zijn er geen Adidas Ultra Boost Dámské extra rijggaten op de Floatride Run om toevlucht te bieden voor het aanpakken van hielslip. Gezien de eigenaardigheden van het bovendeel, zouden extra gaten voor veters nuttig zijn voor het aanpassen van de pasvorm van de schoen.

Maar dat is niet het geval met de Floatride Run ULTK, die slechts zes gaten voor de veters gebruikt. Het vetermechanisme is vrij uniek. Een lichtgewicht kunststof exoskeletframe zorgt voor de structuur van de veters.

Deze functie kan een stijlfactor aan de schoen toevoegen, maar het fungeert ook als een kooi rond de middenvoet die de natuurlijke beweging beperkt.

Ondanks deze ondergang van het Floatride-vetersysteem, waardeer ik echt dat de veters stoppen vlak voor de tenen.

Dit is alle veters nodig om een ??schoen op je voet te houden, en ik wens dat meer bedrijven niet langer vlijen over de www.coainsidanse.fr middenvoet. Ik beveel Reebok dat hij niet bang is om minder te kantelen.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты