tijdens hard rennen en de pasvorm

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

tijdens hard rennen en de pasvorm

Сообщение Banning » 21 фев 2019, 13:13

Veel bedrijven zullen proberen gewicht te elimineren door uitsnijdingen van de buitenzool te nemen en ik heb ondervonden dat de schoen zonder dat contact met de grond volledig wankel aanvoelt.

De wafelzool van Speed ??Rival 6 is gemaakt van kleverig koolstofrubber met kleine vijfhoekige nokken die elk oppervlak goed vasthouden, zelfs zachte paden.

Een zeshoekige plaat in de tussenzool zorgt voor wat torsiestijfheid maar ook voor een snelle klik tijdens de overgang van staking naar toe. De tussenzool bestaat uit Nike's Cushlon LT-schuim met een Zoom Air-pod Adidas Nmd Womens in de hiel.

Ik ben meestal gedeeltelijk voor Nike-schoen met Zoom Air in de voorvoet, maar ik had geen probleem met het voorvoetgevoel van deze schoen, die stevig is, maar eerder vergevingsgezind vanwege een gezonde Nike Air Vapormax Femme stapelhoogte van 26 mm in de hiel en 16 mm in de voorvoet geeft de schoen een val van 10 mm.

Nogmaals, normaal gesproken vind ik een lagere drop in raceschoenen leuk, maar de Rival 6 voelde veel meer als een daling van 6-8 mm bij racesnelheden.

De rit en het gevoel van deze schoen is responsief, maar niet te stevig. De TPU-schacht in de tussenzool maakt de Speed ??Rival-overgang heel snel en het voelt pittig aan.

Het meest opvallende kenmerk van het bovendeel is de dunne, lichtgewicht gaasbekleding. Tijdens mijn testritten was de temperatuur soms gemakkelijk 80 graden of hoger. Maar ik heb nooit een gevoel van warmte in mijn voeten gehad tijdens het dragen van de Cloudrush.

Bovendien draagt ??een exoskeletale tape bij aan de lichtheid die in het bovenste deel van de schoen wordt gevoeld. Ik hou echt van het ontwerp van de Nike Air Max 2017 Donna bovenste. In feite heeft ON grote moeite met de kleine details.

Het logo dat uit de tongen van elke schoen springt, is bijvoorbeeld een leuk klein detail dat bijdraagt ??aan het algehele, gladde ontwerp van de schoenen.

De geperforeerde tong is dun en een beetje dun en is even wennen. Maar, net als de rest van het bovendeel, biedt het comfort en ademend vermogen.

Over de Cloudrush-conclusies
Ik had er zin in om mijn eerste paar ONS-schoenen uit Zwitserland te testen. Ze zijn absoluut op een aantal manieren uniek, met name de rubberen nokken waarmee de hardloper een stevige pushoff heeft.

Tot de concurrenten van Cloudrush behoren de Brooks Neuro 2, een schoen die ik ook heb besproken. Ik draag nog steeds de Neuros en geef ze de voorkeur aan de Cloudrush voor trainingsritten.

De Neuros hebben een teenendoos die breed genoeg is Asics Gel Lyte 5 Damen om de tenen op natuurlijke wijze te laten uitlopen zonder dat de renner het gevoel heeft dat hij of zij clownschoenen draagt. En voor mij zijn de Neuros gewoonweg comfortabeler.

De Cloudrush zijn absoluut licht, maar stevig, vaak een goede combinatie voor trainingsritten en snel werk. Hoewel het ontwerp strak is, is de lichtheid van de schoenen te groot - niet het gewicht maar het gevoel van de schoenen.

Voor wie op zoek is naar een lichtgewicht, responsieve schoen voor kortere races, kan de Cloudrush een ideale pasvorm zijn. Maar ik zou voorzichtig zijn met plannen voor langere races of voor degenen die een comfortabelere pasvorm prefereren.

De bovenkant van de Speed ??Rival 6 is een beetje bizar. De schoen ziet er letterlijk dik uit op de voet als je er naar kijkt. Als je het rare uiterlijk van het bovendeel kunt overschrijden, Adidas Zx 750 Homme zul je waarschijnlijk van de algehele pasvorm gaan genieten.

Het ingenaaide gaas bedekt het gehele bovenwerk en wordt ondersteund door middelste voetriempjes die in het vetersysteem zijn verwerkt.

Zelfs toen ik ze strak vastmaakte, voelde ik dat de middenvoet een beetje slordig was. Ik merkte het echter niet op tijdens hard rennen en de pasvorm voelt comfortabel aan.

Ik was ook een beetje gehinderd door de agressieve versmalling van de teenendoos. Aanvankelijk was ik bang dat dit mijn grote teen zou lastig vallen die te lijden had gehad van hallux rigidus, maar de teenbox op de Speed ??Rival 6 is breed genoeg dat ik deze kwestie niet had.

Hoewel ik normaal een fan ben van Flywire, schreef ik in eerste instantie over de Speed ??Rivals-loops rond het vetersysteem als een goedkopere oplossing.

Het bleek zeer effectief te zijn Nike Air Max 97 Donna en voor hardlopers die niet van het beperkende gevoel houden dat Flywire op sommige schoenen heeft, zal dit een welkom vertrek zijn.

Terwijl de pasvorm van de Speed ??Rival 6 losser is dan normaal, is hij ingepalmd en ademend, met een goed passende hiel en tong die niet beweegt.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты