druk van het onstabiele terrein

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

druk van het onstabiele terrein

Сообщение Banning » 08 мар 2019, 10:05

The Sense Mantra is het soort schoen dat minimalistische Adidas Superstar Homme hardlopers zullen waarderen voor langere, ultramarathon-parcoursafstanden. Je gemiddelde trailrunner, die gewend is om een ??zeer beschermende trailschoen te dragen, zal de Mantra goed vinden voor die dagen waarop je hard wilt rennen of racen.

Men kan de duurzaamheid van deze schoen waarderen wanneer Nike Air Max 2016 Dames deze na bijna 300 mijl nog steeds zijn structurele integriteit behoudt, en ik heb het gevoel dat demping meer een "sweet spot" heeft dan de eerste honderd mijl die ik erin heb gerend. De vraag voor jou, als mogelijke koper, is of je wilt dat het bedrijf zich onder de voeten van de Sense Mantra voelt.

Op zachte paden van vuil en klei voelde de Mantra fantastisch, maar op stevige rots of zeer harde trails wensten mijn voeten vaak een beetje meer demping. Hoe dan ook, je kunt niet fout gaan met deze Mantra vanuit een prestatie-oogpunt.

Het bovenwerk is extreem duurzaam en licht van gewicht. De mesh tong is volledig aan de schoen bevestigd, wat helpt om water, vuil en andere elementen buiten te houden. De tong is gemaakt van licht synthetisch gaas, en hoewel het zijn beschermend effect heeft, voegt het ook extra ademend vermogen aan de voet toe.

Het NLOCK? ge?ntegreerde veter- en Nike Tanjun Femme singelsysteem zorgt voor een goede, gelijkvormige pasvorm tegen de tong. Dit gaf extra ondersteuning bij het lopen op oneffen richels. Het SureLace-ontwerp helpt de veters vast te houden tijdens het rennen en te beveiligen, zelfs bij rommelig winterweer.

De waterdichte, ademende GORE-TEX? XCR? voering hield mijn voet droog tijdens meer dan een paar runs in de regen. Het zorgde ook voor extra demping en warmte tijdens de koudere afdalingen. De textuur van de voering zorgt ervoor dat de sokken niet naar beneden glijden en een goede pasvorm hebben.

Als het pad wordt afgelegd, bevindt u zich vaak op onstabiele grond. Of je vecht tegen gladde modder, ongelijke boomwortels of losse stenen, je hebt een ondersteunende schoen nodig die bestand is tegen alle elementen. New Balance combineert schuim en rubber in de zool. De RockStop-kneuzerplaat beschermt de voeten tegen harde elementen zoals scherpe stenen of boomwortels. Het minimaliseerde Nike Air Max 95 Femme de druk van het onstabiele terrein en hielp de energie gelijkmatig te verspreiden. De agressieve rubberen buitenzool heeft diepe groeven om ongelijke oppervlakken vast te pakken voor extra grip en extra stabiliteit.

ABZORB? FL biedt kussen in de tussenzool. Het uitneembare schuimrubberen OrthoLite?-inzetstuk is een leuke functie, want hoewel het zorgt voor extra demping, kan het gemakkelijk worden uitgenomen en aan de lucht worden gedroogd als er water in de schoen Adidas Zx 750 Femme sijpelt. De RevLite middenzoolschuimtechnologie biedt een snellere respons en een hoger energierendement. De duurzame materie is stevig maar licht van gewicht. Tijdens mijn runs was ik onder de indruk van de vlotte rit, hoewel ik op ruw terrein was.

De agressieve rubberen buitenzool bood in het algemeen minder flexibiliteit in de schoen. Hoewel ik het niet erg vond om langere runs uit te voeren en mijn voeten goed werden beschermd, vond persoonlijke voorkeur het leuk om op deze schoenen kortere afstanden af ??te leggen.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты