meer traditionele ontwerp

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

meer traditionele ontwerp

Сообщение Banning » 11 мар 2019, 10:00

Het lijkt erop dat Asics de kern van het bovenste ontwerp heeft ingenomen met oog voor pragmatisme over al het andere. De DS Trainer 18 is terug naar een standaard oogje rij en een de 'hiel koppeling' systeem is verlaten in het voordeel van een meer standaard uitziende externe hiel teller.

Tegenover de uitgeklede, utilitaire benadering staat het gebruik van moderne materialen en bouwtechnieken. Het meest voor de Nike Roshe Run Womens hand liggende is het genereuze gebruik van gelaste overlays en een gesegmenteerde oogjesrij. Het lassen van overlays zorgt voor het verwijderen van stiksels en vermindert het gewicht van de schoen en vermijdt mogelijke irritatie van de voet.

Zelfs het Asics tijgerstreeplogo is in het overlappatroon gelast, wat een primeur is voor deze recensent. Het enige stiksel dat ik heb gevonden, is namelijk in de dop van de teenendoos en helemaal aan de rand van de oogjesrij die ongetwijfeld wordt gebruikt om de tong te bevestigen. De gesegmenteerde oogjesrij zorgt ook voor een beetje meer vrijheid van flexibiliteit wanneer de hardloper door de voetstoot beweegt.

De platte veters van de DS Trainer 17 worden ook verwijderd ten gunste van de semi-vlakke stijl die te vinden is op bijna elke high-end hardloopschoen. De tong bevindt zich aan de Adidas Superstar Dames dunnere kant tot ongeveer halverwege en wordt dan een beetje sterker in de buurt van de laatste oogjesrij.

Vorig jaar was ik over het algemeen tevreden met de DS Trainer 17. Ik ben blij om te zeggen dat Asics Nike Air Max 270 Womens de schoen in bijna elk opzicht heeft verbeterd. Ik hou van het gelaste bovenste ontwerp, zelfs als het lijkt op een vliegend, stekend insect. Dit was de eerste Asics-schoen die ik heb getest en die mijn voet niet oververhitte.

Lopers met bunions moeten echter voorzichtig zijn, omdat de gelaste overlays helemaal rond de voorvoet cirkelen en niet zo gemakkelijk passen als voorheen. De DS Trainer 18 is smal in de middenvoet en medium / smal in de voorvoet. Ik geef meestal de voorkeur aan een meer open voorvoet, maar ik had hier geen problemen met de pasvorm.

Hoewel ik geen problemen had met de vorige hielkraag, prefereer ik het vereenvoudigde, meer traditionele ontwerp van deze versie. Ik geef echter niet echt om het externe ontwerp, omdat het is gemaakt van een vrij zwak plastic dat de achterste voet niet zo stabiel vasthoudt als Asics Gel Lyte 3 Damen het zou kunnen.

Vergis je niet, het is niet de hielpassing waar ik het moeilijk mee heb, maar het gebrek aan stabiliteit. De hielpassing zelf was middelmatig tot smal en ik had geen slip. De schoen is vrij ondiep als een sportschoen zou moeten zijn. De boog bevindt zich nog steeds in de buurt van de hiel waar ik hem leuk vind. De Dynamic Duomax liep prima en ik denk dat deze schoen iets stabieler is dan voorheen en dat is een goede zaak in mijn boek.

De DS Trainer 18 werkt soepel en snel met een vleugje soft touch. Er is nog steeds een goed weggevoel, maar Asics-schoenen lijken altijd een beetje meer ge?soleerd van de weg dan rivaliserende schoenen. Zelfs met een aanzienlijke gewichtsvermindering, eindigt de DS Trainer 18 nog steeds zwaarder dan zijn concurrentie. Het enige echte probleem dat ik had met de tussenzool is dat de Nike Air Max 2016 Mujer zijhak een beetje meer afschuining kan gebruiken om de hieluitslag glad te strijken.

Kleine problemen terzijde, Asics heeft het dit jaar opnieuw gedaan, zelfs met veranderingen in de groothandel die verschrikkelijk mis hadden kunnen zijn. In plaats daarvan krijgen milde en matige oververtegenwoordigers een geweldige prestatieschoen die beproefde ontwerpen combineert met moderne, hightech constructie en opvallende looks.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты