tussenzoolschuim en zorgt voor een

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

tussenzoolschuim en zorgt voor een

Сообщение Banning » 11 мар 2019, 10:09

Ik heb de Zoom Elite 5 vorig jaar een geweldige beoordeling gegeven, en ik vond dat de schoen niet alleen een beroep deed op neutrale hardlopers, maar ook overpronators die op zoek waren naar een lichtere weegtrainer die niet aanvoelt als een baksteen.

Nike verlichte de nieuwste versie, maar liet anders het onderstel van de schoen precies hetzelfde. Sommige lopers zullen dol zijn op het stijve gevoel van het pylon middenzoolmateriaal, terwijl anderen misschien het gevoel hebben dat het flexibiliteit mist.

Mijn Nike Air Max 270 Mujer persoonlijke gevoelens over de Zoom Elite 6 zijn dat hij stijver aanvoelt dan de laatste versie, en ik geniet ervan om de schoen te dragen voor gemakkelijk rijden over de weg.

Ik heb echter het gevoel dat de tussenzool een beetje te stijf is voor mijn smaak voor sneller tempo tempo runs. Vanuit het oogpunt van demping, zorgt de combinatie van Zoom Air en Phylon voor een aangenaam stevige rit die een hoge kilometrage aankan en ik twijfel er niet aan dat deze schoen 500 mijl mee zal gaan.

De buitenzool van de Zoom Elite 6 is een verfrissend eenvoudig patroon van een wafelzool gemaakt van duurzaam koolstofrubber. Het ontbreken van uitsparingen, aanwezig in zoveel schoenen die alleen functioneren om stenen en modder op te nemen, maakt dit tot een tijdloos buitenzoolontwerp.

Ik loop in veel verschillende soorten schoenen, bijna Adidas Zx Flux Femme allemaal gemaakt voor neutrale lopers. Zonder twijfel, in deze verschuiving naar minimalisme en meer flexibiliteit in de laatste paar jaar, ben ik gewend geraakt aan en ben nu favoriet voor schoenen die mijn voet laten buigen en afzetten tijdens de loopcyclus.

Had ik de Zoom Elite 6 vijf jaar geleden ontvangen, dan zou mijn oordeel over deze schoen misschien niet anders zijn, maar ik denk wel dat Nike het merkteken op deze schoen heeft gemist. Ik hou van het stevige gevoel van de Phylon-tussenzool, maar te veel van het goede zorgt voor een te stugge rit voor snellere training. Een vermindering van de stapelhoogte van de schoen en een beetje minder phylon middenzoolschuim zou een veel flexibeler en flexibeler trainer kunnen opleveren.

Nu geloof ik wel dat veel lopers deze schoen leuk zullen vinden en waarschijnlijk het niet met Nike Air Max 2016 Damen me eens zijn. Vergeet niet dat dit de mening van een van de renners is. Overpronators die op zoek zijn naar een trainer met lichter gewicht vinden misschien een perfect huwelijk in de Zoom Elite 6.

Bovendien zullen neutrale hardlopers die traditioneel naar schoenen zoals de Vomero of Pegasus hebben gekeken, veel demping in de Zoom Elite 6 vinden en ruim boven de ounce besparen.

Maar als je op zoek was naar de heilige graal van trainers in een lichtgewicht, sterk gedempt, flexibel pakket, moet je misschien ergens anders kijken.

Asics bouwt de GEL Kayano 19 rond het nieuwe Dynamic Duomax medial postsysteem. Dit is een nieuwe versie van het vorige Duomax-schuim en belooft een zachtere mate van correctie voor de over pronerende voet. De rest van de tussenzool bestaat uit Asics Premium SoLyte tussenzoolschuim en zorgt voor een gedempt Nike Air Pegasus 89 Damen maar niet te zacht weggevoel.

Lateraal toont de GEL Kayano 19 drie GEL-pods in de voorvoet en een grotere enkele eenheid in de hiel. Er lijkt ook meer SoLyte-schuim te zijn onder de GEL-pod aan de achterzijde dan eerder. De echte ster van de show hier is de nieuwe middenvoetschacht die Asics gebruikt. Het is een vereenvoudigd ontwerp in vergelijking met de vorige Space Trusstic schacht in de GEL Kayano 18. Het fakkelt ook meer in de boog en dient om een ??mate van torsiestabiliteit aan de schoen toe te voegen.

De buitenzoolconfiguratie behoudt het Guidance Line-kanaal dat Nike Air Max Thea Damen de voet stuurt en zorgt voor extra tussenzoolflexibiliteit. Het loopvlakprofiel van de buitenzool heeft iets bredere flex-groeven en een meer agressief kruislings uitgesneden loopvlakpatroon. De hiel heeft nog steeds AHAR + (Asics High Abrasion Resistant) Asics Gel Lyte 3 Dámské koolstofrubber en de voorvoet gebruikt een zachter geblazen rubber.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты