weet ik hier ongeveer

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

weet ik hier ongeveer

Сообщение Banning » 21 мар 2019, 15:18

Zoveel hardlopers lijden aan chronisch strakke kuitspieren en de frustratie van kuitpijn als gevolg van hardlopen.

In de loop der jaren heb ik ontdekt dat zelfmassettechnieken zeer effectief zijn in het omgaan met krappe kuiten ... dit is iets waar ik aan moest werken vanuit persoonlijke ervaring!

Gelukkig zijn er een aantal verschillende technieken die u kunt gebruiken met de schuimroller om een ??geweldig zelfmassage-effect voor die benen te bieden.

In deze video neem ik je mee door drie van de belangrijkste technieken die ik gebruik voor de kalfregio.

Laat me weten hoe je verder komt ??

Je kunt meer van James's advies over Kinetic-Revolution vinden en Nike Air Max Command Mens hier is onze aanbevolen schuimroller.

[Hier onder het transcript van de video]

. Het is James hier weer van Kinetic Revolution.

Ik ben gevraagd om een ??snelle video te maken over het rollen van schuim, in het bijzonder voor die kalveren. Voor degenen onder u die het leuk vinden om me pijn te zien, misschien een beetje terug te betalen voor sommige oefeningen die ik je de afgelopen tijd heb laten doen, dit gaat waarschijnlijk best leuk voor je zijn omdat ik een hekel heb schuim dat mijn kuiten doet rollen.

Dat gezegd hebbende, het is enorm nuttig voor veel hardlopers. Het is een mooie omgeving waar een beetje zelfmassage vaak niet misstaat. Ik wil je een snelle kleine routine laten zien waar je doorheen kunt werken om echt het meeste uit dit pakket te halen als het gaat om deze kuitspieren. Ik zal het je laten zien. We beginnen de schuimroller net onder de onderkant van dit hele Adidas Nmd Femme complex, dus onder de Achilles. Vanaf dat punt konden we beginnen met het tegelijk doen van beide benen en gewoon de last spreiden en een klein beetje gemakkelijk gaan, maar ik neig er regelrecht in te komen en een been per keer te doen.

Met één been tegelijk kunnen we het gewicht van het andere been eroverheen houden om echt te comprimeren. Vanaf hier zal ik het gewicht op mijn handen nemen en ik besteed het beste deel van een minuut gewoon op en neer werken, op en neer, mijn hele lengte van mijn kuit met de roller. Ik zorg ervoor dat ik niet alleen het rechte been hier houd. Ik ga ook een beetje draaien en naar binnen draaien, zodat ik meer van een lateraal kalf zal krijgen als ik gedraaid ben, meer van het mediale kalfcomplex als ik binnen geroteerd ben.

Ik krijg meer van gastroc als ik hoger in het kalf kom. Nogmaals, roterend, het is de laterale kop van gastroc. Roterend in, Nike Air Max 270 Pánské mediale kop van gastroc. Naarmate ik dat beetje lager kom, krijg ik misschien wat meer in soleus. Als ik naar binnen rol, is misschien een klein beetje tibialis posterieur. Het ziet er zo uit. Minuten op en neer met veel uitrollen en veel inrollen, eigenlijk gewoon het gevoel hebben dat je in elk belangrijk deel van dat kuitcomplex komt.

Terwijl je dat doet, wees op je hoede voor wat je voelt want op sommige punten zul je het gevoel krijgen dat je bijna over kleine dingen begint te bonzen, wat kleine knobbeltjes, kleine knoopjes of kleine gebieden zullen voelen bijzonder zacht. Met die kleine gebieden wat ik dan wil doen, als je eenmaal door alle kanten bent gegaan, misschien zelfs een of twee keer, wil ik een van die gebieden vinden. Voor mij weet ik hier ongeveer een klein plekje dat wat teder aanvoelde.

Wat ik wil doen is opnieuw beginnen met een beetje druk zetten op de top en dan heel voorzichtig beginnen te oscilleren van links Nike Air Max 2017 Damen naar rechts over de top van die knoop. Nu dit zachte stukje van de oscillatie van links naar rechts, een beetje van de wrijving, rekening houdend met het feit dat de spiervezels recht op en neer zijn. De ene naar de andere kant werkt over die hoek van 90 graden naar spiervezels zelf. We beginnen wrijving over dat hele gebied vrij aardig te doorbreken.

Na een tijdje zou je moeten beginnen te voelen dat dat begint, hoe intens het ook is, en het kan een beetje pijnlijk aanvoelen, het doet het zeker hier, het begint eigenlijk te kalmeren. Die knoop wordt een beetje minder prominent, als je wilt. Dat kunnen we op verschillende gebieden doen. We kunnen iets hoger werken. Ik weet het voor mij als je hogerop komt is het laterale gastroc weer. Ik heb een soortgelijk gebied waar ik gewoon bovenop kan zitten en net dat kleine beetje oscillatie kan krijgen. Een halve inch tot een inch in elke richting over de top van die knoop. Nogmaals, dat vliegtuig van links naar rechts. Je gaat hiermee door over meerdere gebieden in dit hele onderbeen, de achterste delen van dat onderbeen, afhankelijk van waar je die kleine stukjes beperking voelt, waar je die kleine triggerpoints voelt en erop gaat zitten en ze voorzichtig bewerkt met dat beetje beweging van links naar rechts.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты