zelf een soortgelijke droom

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

zelf een soortgelijke droom

Сообщение Banning » 04 апр 2019, 14:24

Heeft u geen GPS-horloge maar wilt u toch uw gegevens bijhouden? Runkeeper is een app die geen wearable vereist. Het kan echter wel worden gebruikt met Garmin-horloges, Android Wear en andere Bluetooth-wearables als u er al een hebt. De app is eenvoudig en eenvoudig te gebruiken. Sommige trainingsschema's zijn gratis, maar andere vereisen betaling. De premium-versie biedt meer www.altfahrzeugv.de gedetailleerde gegevens, persoonlijke trainingsschema's en meer inzicht in de voortgang.

De gratis versie biedt basisstatistieken zoals verbrande calorie?n, trainingsduur, tempo, afstand, enzovoort. Naast hardlopen volgt de app ook fiets-, wandel- en afstandsactiviteiten. Je kunt je eigen pad volgen of populaire routes volgen, waarvan de laatste leuk is als je in een nieuw gebied rent. Voordat u vertrekt, kunt u de route van tevoren plannen zodat u weet waar u naartoe gaat en u zich geen zorgen hoeft te maken dat u verdwaalt.

De premium-versie heeft meer geavanceerde dingen en leuke dingen, zoals de integratie van de app met Spotify. Er is realtime audiogeleiding zodat u naar Spotify kunt luisteren terwijl u nog steeds de audioweergave hoort. De app combineert de twee zodat je muziek niet volledig wordt Nike Air Max Jewell Womens onderbroken, maar je kunt Nike Air Zoom Pegasus 34 Dames nog steeds de signalen horen. Een "DJ" in de app analyseert de muziek op je telefoon en speelt nummers af die overeenkomen met je snelheid.

De trainingsschema's zijn ontworpen door fitnessprofessionals. Je kunt bepaalde doelen kiezen en de app zal een plan maken op basis van wat je nodig hebt. Doelen kunnen zijn: afvallen, een halve marathon lopen of bepaalde afstanden afleggen. Terwijl je doorgaat, past de app de trainingen aan aan je conditie en humeur.

Ik besef nu dat dit allemaal een droom is. Ik droom. Ik had een triatleet-nachtmerrie. Iemand die me op mijn kaak laat klemmen en mijn handen zo stevig vasthoudt dat ik verrast ben dat ik geen hoofdpijn heb. Een nachtmerrie zo echt dat ik me echt verward en gefrustreerd voelde en gedwongen om je er vandaag over te vertellen. Het is niet omdat deze droom Nike Air Zoom Pegasus 35 Damen zo opmerkelijk is, sterker Nike Air Zoom Pegasus 33 Damen nog, je hebt misschien zelf een soortgelijke droom gehad. Ik denk dat het belangrijk is vanwege de lessen die het ons kan bieden als het gaat om onze echte racedag!

Hieronder staan ??3 belangrijke aandachtspunten, zodat uw overgangen veel minder stressvol zijn.

Simpel gezegd, zorg ervoor dat je de ingang en uitgang van de overgang kent. Ik weet dat dat makkelijk klinkt, maar denk erover na. Je hebt 's ochtends toegang tot een overgangsgebied dat je in staat stelt om je fiets en uitrusting aan te trekken voor de start van de race, maar gaat dat hetzelfde zijn als bij het verlaten van je fiets? Het in- en uitzwemmen gaat in afzonderlijke gebieden en het in- en uitlopen kan ook anders zijn. In sommige races is het hetzelfde en in andere niet, dus zorg ervoor dat je kennis neemt van je locatie in de transitie Nike Air Zoom Pegasus 32 Mujer en hoe deze zich verhoudt tot de ins en outs van de transitie.

Loop het overgangsgebied voordat je in de rij gaat staan ??voor het zwemmen. Tel af van welke rij je fiets is in zowel komen en gaan omdat ze zelden hetzelfde zijn. Zoek naar herkenningspunten om u te laten weten in welke rij u moet afslaan, enzovoort. Veel races zijn begonnen om elke rij te markeren met een bereik van atleetaantallen, waardoor het grootste deel van het giswerk wordt ge?limineerd.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты