mogelijk nodig hebt om te verbeteren

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

mogelijk nodig hebt om te verbeteren

Сообщение Banning » 08 май 2019, 15:20

Een paar weken geleden belde mijn moeder en vroeg of ik de uitgebreide postzegel- en muntenverzameling van mijn grootvader wilde hebben. Ze Adidas Gazelle Dames was bezig alle nutteloze dingen in hun huis op te ruimen en zijn verzameling verzamelde alleen huisstofmijt, maar het was de mijne als ik het wilde.

Mijn grootvader was een norse, strenge Duitser die onvoorstelbare gruwelen had overleefd in de Eerste Wereldoorlog voordat hij naar Amerika emigreerde. Ik heb nooit geweten hoe hij het hier heeft gehaald, maar op de een of andere manier ontsnapte hij aan nazi-Duitsland om een ??nieuw leven te beginnen in Illinois. Toen ik nog heel jong was, werkten beide ouders en eindigde ik veel tijd met mijn grootvader. Mijn herinneringen zijn een beetje wazig, maar ik herinner me dat mijn grootvader probeerde en probeerde zijn hobby's aan mij door te geven, maar ik was net zo ge?nteresseerd in oude zegels en munten als in voetbal en wiskunde (helemaal niet).

Ik ben gewoon geen verzamelaar. Niet in Asics Gel Quantum 360 Herre postzegels, munten, honkbalkaarten of zelfs spul. Ik ben nog nooit zo iemand geweest. Ik hou bijvoorbeeld van lezen, maar heb nooit boeken verzameld. Boeken moeten worden gelezen, in plaats van op een plank te worden weergegeven. Hetzelfde met mijn stromend afval.

Iedereen die een tijdje heeft gerend en gespeeld, weet waar ik het over heb. Door de jaren heen hebben we de neiging om allerlei soorten lopende dingen te verzamelen - raceshirts, waterflessen en -nummers, medailles, tijdschriften en oude schoenen - die niets anders doet dan zich opstapelen in een hoek. Behalve in mijn huis. Ik bewaar er niets meer van.

Vroeger en had ik honderden racet-shirts die helemaal teruggingen tot 1977 en had een berg race-nummers opeenvolgend en op afstand georganiseerd. Maar zelfs een hardloper kan veel te veel Adidas Nmd Damen shirts hebben en de enige keer dat ze Adidas Stan Smith Herren werden gedragen was door mijn kinderen die ze voor pyjama's gebruikten. De stapels racenummers hadden absoluut geen zin. Ik hield de medailles altijd, maar ze werden betekenisloos gemaakt toen zelfs 5-Ks begon met het uitdelen van medailles voor de finishers.

Een jaar nadat ik de Boston Marathon had voltooid, klom ik over en uit de glijbaan van de finishers op Boylston Street om terug te gaan naar mijn hotel, hoewel ik geen medaille voor de finishers zou krijgen tenzij ik helemaal naar de Commons ging om het op te rapen. Maar het kon me niet veel schelen. Boston was wat telt, niet dezelfde medaille die iedereen anders zou hebben en die ik gewoon in een doos zou gooien als ik thuiskwam met al mijn andere zinloze racetokens.

Dat gezegd hebbende, geef ik grif toe dat ik enkele van de Nike Air Max 90 Dames leeftijdsgroepsprijzen die ik in de loop der jaren Nike Air Pegasus 83 Mujer heb gewonnen, mag houden. (Het helpt om oud te worden.) Dat zijn aandenkens die ik heb verdiend en die symboliseren dat ik op een bepaalde dag op de een of andere manier goed liep, in plaats van net klaar. Ik heb niet echt races gewonnen - althans sinds de middelbare school - maar de platen en snuisterijen die ik heb verzameld, zijn het bewijs dat zelfs iemand die zo langzaam is als ik nu ben, af en toe zelfs een goede race kan hebben.

Ik misgun geen mensen die dol zijn op het verzamelen van spullen of anderszins. Als je een ander raceshirt of een medaille voor de finisher wilt toevoegen aan je verzameling, laat het me weten en je kunt wat van mij krijgen.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

plobplgt

Сообщение Suejag » 09 май 2019, 00:47

Suejag
Свадебная пчелка

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 14.12.2023

jvbvoiff

Сообщение Denjag » 09 май 2019, 00:48