De bovenkant van de Speed ??Instinct heeft Seamless Air Mesh-dekking door een gelaste band die zeer goed ademend en licht is. Ik vroeg in eerste instantie de integriteit van het web, maar ik moet nog steeds een rip of een traan hebben.
Deze webbing cre?ert het gevoel van een nogal ondiepe Adidas Stan Smith Dámské teenendoos, vergelijkbaar met wat ik van een Salomon S-Lab-schoen zou verwachten, maar de prestaties zijn erg opgesloten op steile afdalingen.
Daarnaast zorgt de verbreding van de teenendoos voor meer comfort tijdens langere runs dan ik ooit heb meegemaakt met HOKA.
Een goed beklede tong en platte veters houden alles op zijn plaats in het bovenste deel en ik heb heel weinig klachten gehad over de pasvorm en de prestaties van deze bovenste overall.
Als je hebt gewacht op een HOKA ONE ONE schoen met een bredere teenendoos, dan ben je het aan jezelf verplicht om het Speed ??Instinct te bekijken.
Dit is het soort schoen dat kan worden gedragen voor alle soorten hardlopen, inclusief de weg, en ik zou niet aarzelen om te zeggen dat het ook als een geweldige marathonschoen kan worden gebruikt.
De hoeveelheid demping in dit pakket van negen www.casadelaluna.es ounce is behoorlijk onthutsend,
De enige hardlopers waarvan ik verwachtte dat ze problemen zouden hebben met het snelheidinstinct, zijn degenen met een hoog volume of met een verlaging van de kasthoogte met lage tenen.
Begrijp dit niet op de een of andere manier in de war met de teenbakbreedte, want de hoogte van de teenbak betekent eenvoudig de hoeveelheid op en neer wipende kamer die je voeten hebben.
Ik zou de HOKA ONE ONE Speed ??Instinct aanraden als een "Must Try" voor het seizoen 2016, omdat deze geschikt zijn voor de meeste trailrunners op alle, behalve op het stoerste terrein.
Bovendien is de ongelooflijke demping hier niet te negeren, en het goed gedempte maar bredere platform biedt een geweldig trailgevoel voor hardlopers die een hogere kilometerstand hebben.
Rechtstreeks van hen wordt de LunarEpics genoemd, het is Asics Gel Lyte 3 Womens overduidelijk hoe Nike deze schoenen positioneert, ze zijn de absolute top van de lijn.
Nike Nike Roshe Run Femme combineerde de Lunarlon-zooleenheid, die wordt gebruikt in de LunarGlide 8 en LunarEpic Low, met een high-top versie van het Flyknit-bovenwerk dat overal in de Nikes-modellijn voorkomt.
Wachten op deze was een angstig proces, dit zijn de absoluut duurste high-end Mekka van technologische schoenen die Nike heeft in hun enorme line-up van hardloopschoenen.
Op basis daarvan en het feit dat sommige van mijn favoriete schoenen ooit Flyknit-bovenwerk of Lunarlon-tussenzolen hadden gebruikt, had ik ongelooflijk hoge verwachtingen van deze schoenen.