dit een goed voorteken

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

dit een goed voorteken

Сообщение Banning » 17 янв 2019, 14:37

Het bovenwerk van de Litewave is relatief naadloos en net zo eenvoudig Adidas Zx Flux Donna als de rest van de schoen. Met wat gelaste versterking op de middenvoet, evenals de teenbumper, merkte ik dat het voldoende bescherming bood voor alle mogelijke paden die ik kon werpen.

Het weefsel van het gaas met dubbele dichtheid dat in het bovenwerk wordt gebruikt, is vrij dik, waardoor het duurzaam is, maar enigszins water vastlegt na waterovergangen.

Sommige recensenten hebben Nike Cortez Dámské geklaagd dat het gebied waar de voorvoet buigt aan de mediale zijde in hun voet sneed vanwege de rubberen bekleding die daar eindigt, maar ik had dat probleem niet. In feite had ik geen problemen met het Litewave TR-bovenwerk.

De hielbeker is flexibel maar niet slordig, de hielkraag en -tong zijn opgevuld maar niet overdreven, en de platte veters zijn goed ontworpen en niet te lang of kort.

De met rubber beklede neus biedt voldoende bescherming Nike Cortez Homme als je een teen op een rots vastpakt, maar het algemene gevoel van de bovenkant niet verstijft.

De teenendoos is breed genoeg zonder slordig te voelen en dit is een schoen die comfortabel aanvoelt voor drie uur trail, zowel op als neer steile hellingen. Het werkt ook op maat.

The North Face Litewave TR Conclusions
Naar mijn mening is dit de beste trailrunningschoen die The North Face tot nu toe heeft ontworpen, en ik denk dat dit een goed voorteken Nike Air Max Sequent 3 Damen is voor hun toekomst.

Ja, de Litewave TR voelt en loopt als een minimalistische schoen door het ontbreken van een rotsplaat en versterkende structuren in de bovenkant, maar de demping is aanzienlijk voor zo'n lichte schoen.

Het doet me een beetje denken aan de nu gestaakte Inov-8 TrailRoc 245, maar met meer demping en een hogere hieldaling.

Ik zou deze schoen aanbevelen voor hardlopers Nike Air Max 270 Donna die op zoek zijn naar een soepel lopende hybride trailschoen, of die op zoek zijn naar een race-vlakachtig gevoel voor niet-zo-technische trails.

Ik denk dat het vooruitgaan van The North Face deze schoen zou moeten aanvullen met een minimale rotsplaat en een beetje meer massief sjouwen. Met deze twee minimale veranderingen zou de Litewave TR tot 100k zeer goed kunnen werken.
Banning
Старший свадебный ангел
 
Сообщения: 1093
Зарегистрирован: 15 янв 2019, 15:06
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 47

cron