weekend doorgebracht aan zee

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

weekend doorgebracht aan zee

Сообщение Banning » 22 янв 2019, 09:09

Eerst doen we allemaal alsof het nog steeds maandag is, oké? Ik ben er Adidas Nmd Womens zeker van dat velen van jullie gisteren de hele dag verlamd waren, zonder weekendevaluatie om je tijd in beslag te nemen. Als we allemaal doen alsof de afgelopen 24 uur niet zijn gebeurd, onthoud dan donderdag Nike Air Max 1 Dames dat het eigenlijk vrijdag is, iedereen wint. OK? Goed, laten we verder gaan.

Dus ik heb het weekend doorgebracht aan zee. Op zaterdag deed ik Poole parkrun - een mooie baan en een enorm, nogal speciaal gebied Nike Air Max 180 Womens waarover ik eerder heb geschreven. Toen zondag had ik een 20 miler opdoemen. Een vriend die in de buurt woonde, nam me mee op een rondleiding door het chicste stukje Poole (Hallo Sandbanks!) Om wat rondgelopen onroerend goed te bekijken. Neemt zeker je gedachten van de komende mijlen af ??wanneer je kunt zien hoe de andere 0,5% leeft. Ik denk dat we zes goede loops hebben op het schiereiland Sandbanks om het huis van Harry Rednapps Nike Air Vapormax Damen te lonken - en een beetje uit de wind te blijven.

Daarna langs de promenade door Bournemouth en verder (mijn favoriete strandnaam: "Gordon's Zig Zag") waar ze me wreed achterliet na slechts 13 mijl. De laatste Adidas Zx Flux Womens vijf mijl eindigde in een tegenwind, en het minst gezegd over hen, hoe beter. Maar dat is mijn eerste echt lange termijn sinds vlak na de marathon van Londen, en met Berlijn opdoemen is het goed om die kilometers Nike Roshe Run Mujer in de tas te hebben.

Dus, running blog vrienden, wat heeft het weekend (weet je, dat ding dat gisteravond net is afgelopen, oké?) Voor je bewaard?
Banning
Старший свадебный ангел
 
Сообщения: 1093
Зарегистрирован: 15 янв 2019, 15:06
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 133

cron