Londen of een ander ras

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

Londen of een ander ras

Сообщение Banning » 22 янв 2019, 09:53

Dus ik liep 3 uur 04 minuten. Sloop er gewoon onder op mijn horloge, maar de start van Adidas Superstar Femme Fleur het kampioenschap gaat door met de tijd van het schieten dus 3h 04min 09sec is het. Ik kan nu toegeven dat ik een sneaky crack had bij een sub-3 maar het was niet om gisteren te zijn. Niets ging Nike Air Max Sequent 2 Femme dramatisch verkeerd maar ik vertraagde gewoon te veel. Een klein deel van mij is een beetje ontdaan, maar meestal ben ik gewoon blij met een PB van ruim zeven minuten en wat lijkt nu een zeer realistische opname bij sub-3 in Berlijn later dit jaar.

Goed gedaan iedereen die gisteren in Londen of een ander ras liep - of iemand die andere hardlopers, vrienden en geliefden kwam aanmoedigen. Jullie zijn allemaal sterren. Mag ik nu mijn Oscar? Ik heb ooit de wereldrecordhouder Dennis Kimetto in een race verslagen. Alleen omdat hij afhaakte, weliswaar terwijl ik doorliep naar de finish, maar mijn "overwinning" illustreert één ding tenminste: zelfs de allerbeste Nike Roshe Run Femme hardlopers hebben slechte dagen.

Op zondag had ik een slechte dag.

Drie weken na een grote PB in de marathon van Londen, ging ik nogal nonchalant op weg naar Cornwall voor de Imerys trail Adidas Superstar Womens Blue halve marathon. Ren door een klei-groeve uit China, het is een epische, bizarre en heuvelachtige baan. Ik ging grote wapens maken, hard racen en sluiten op de derde plaats, toen kort na acht mijl Nike Air Vapormax Womens iets in mijn lichaam knalde. Het was best onwerkelijk. De ene seconde huppelde ik door de modder en barstte de heuvels op, de volgende dag voelde ik licht in het hoofd, mijn armen en nek spanden elkaar vreselijk op en mijn benen begonnen te wiebelen. Wat er daarna gebeurde was niet mooi.

Elke kilometer werd moeilijker en moeilijker totdat zelfs wandelen een worsteling was. Ik glipte van de 4e naar de 42e plaats. Het kijken heeft me zelfs niet aangemoedigd om Nike Air Max Zero Mujer weer te gaan rennen. Eén blik op mijn gezicht was genoeg om hen te vertellen dat het niet zou gebeuren.
Banning
Старший свадебный ангел
 
Сообщения: 1093
Зарегистрирован: 15 янв 2019, 15:06
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 10