nogle kategorier er det valgfrit

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

nogle kategorier er det valgfrit

Сообщение Banning » 22 янв 2019, 10:13

Undskyld, at dagens weekend debrief er - Nike Air Max 90 Damen Blumen meget som min k?rer i ?jeblikket - ret langsomt. Jeg har lige v?ret p? en lanceringsbegivenhed for Standard Chartered Great City-race. Adidas Gazelle Dames L?bet har til form?l at rejse midler til Seeing Believing (jeg siger m?l - som det har rejst mere end $ 80 mio., Ville det v?re mere pr?cist at sige "spektakul?rt lykkes"), den velg?renhed, der arbejder for at eliminere undg?bar blindhed. P? arrangementet var paralympians fortid og nutid, og som talte om guidet l?b.

Det er sandsynligvis noget mest heldige mennesker (jeg har inkluderet) aldrig nogensinde overvejet, men pludselig syntes praktiske ting forbl?ffende. Find en guide, som du kan lide, stol p?, forts?t med - godt nok til at bruge meget tid med, n?r du faktor i tr?ning sammen. Nike Air Pegasus 83 Womens Tale til dem selv n?r de k?rer - Clegg forklarede, hvordan selv i l?bet af en 12 sekund 100m hendes guide Mikail stadig Adidas Superstar Damen skal tale eller give styr eller vejledning. Hvordan ikke at have en guide (i nogle kategorier er det valgfrit) kan miste dig en Nike Air Max Command Womens medalje - Thatcher talte om at savne en pause i en paralympisk finale. Hvor selv at have en kan for?rsage problemer: guiden m? ikke krydse linjen foran atleten, s? der har v?ret tilf?lde af diskvalifikation, n?r det sker. Libby Clegg talte om, hvordan en guide l?ber har brug for kommunikationsf?rdigheder og tolerance og en "meget tyk hud!".

S? gav vi det en tur over en meget kort kurs, b?de som blindfoldede l?ber og som guide. Vi havde endda Olympian og verdensrekordindehaveren Jonathan Edwards som vejledning. Dette var p? den pletfri flade torv af en cricket-toneh?jde, s? vi skulle i det Adidas Adilette Slides Donna mindste ikke bekymre os om potholes eller andre l?bere, men selv da var vendingerne desorienterende og destabiliserende. Tanken Adidas Eqt Support Adv Mujer om at g?re det i forbindelse med en massestart p? potholed gader var ogs? skr?mmende.
Banning
Старший свадебный ангел
 
Сообщения: 1093
Зарегистрирован: 15 янв 2019, 15:06
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 49

cron