nog eens aan herinnerd dat

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

nog eens aan herinnerd dat

Сообщение Banning » 24 янв 2019, 09:54

gisteren zag ik de jaarlijkse kampioenschappen van mijn hardloopclub - 5 en 10k opties, rond het nogal modderige terrein van Wimbledon Common. Geen tijd geknipt uit Nike Air Max LTD Damen je race-resultaat voor Womble-spotting, maar daarna een overvloed aan gratis cake. Ik koos voor de 5k omdat mijn benen nog Asics Gel Lyte 3 Mujer steeds een beetje loden postmarathon voelen. Aan de positieve kant, het was meer dan sneller. Aan de andere kant, minder excuus om die cake te spotten.

Ik werd er ook nog eens aan herinnerd dat ik gewoon niet denk dat ik de juiste Nike Air Vapormax Femme mentaliteit heb voor langlaufen (zelfs als het niet eens echt langlaufen is). Ik ren rond enorme modderpoelen in plaats van er doorheen. Ik sla rond plassen in plaats van erover te glijden. Ik weet niet echt waarom - ik heb echt niet de moeite om Adidas ZX 850 Womens onder de modder te zitten, en ik geloof niet dat ik een soort diepgewortelde paranoia heb over het draaien van een enkel ... Nike Air Max 270 Donna Misschien omhels je het meer met heel mijn hart als doe je het vaker? Of misschien ben ik gewoon een wegloper door en door. Snij me en ik bloed asfalt ...

Dus, hoe was je weekend en je omhelst je innerlijke peuter en sprenkelt door elke Adidas Eqt Support Adv Damen plas (vermoedelijk niet in Peppa Pig-laarzen - ik ben er vrij zeker van dat niemand ooit een ganganalyse heeft gehad die tot aanbeveling heeft geleid) of jij, zoals ik, meer geneigd om te proberen die voeten droog te houden? Zoals altijd, uw Adidas ZX 700 Femme verhalen, advies, blessure-ellende of race-triomfen onder de streep alstublieft.
Banning
Старший свадебный ангел
 
Сообщения: 1093
Зарегистрирован: 15 янв 2019, 15:06
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 73

cron