marathon i Lucerne og bekymrer

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

marathon i Lucerne og bekymrer

Сообщение Banning » 24 янв 2019, 10:10

To af Storbritanniens bedste og helligste marathoner blev holdt i weekenden i Snowdonia og Beachy Head, men for mit comeback l?b efter en r?kke fodboldskader (note til dig selv: du skal ikke krydse). Jeg havde brug for noget Nike Air Max 90 Femme Rose lidt fladere, s? naturligvis ledte jeg mig til Schweiz.

Heldigvis er SwissCity marathon i Lucerne og bekymrer sig prim?rt om at sno sig fint langs siden af ??en smuk s?, s? min eneste rigtige opadg?ende kamp var imod min mangel p? tr?ning. Jeg l?ste problemet med at v?re intetsteds Nike Free 5.0 Damen Nike Free Run 3 Donna i n?rheden af ??maraton PB form ved den simple hensigt at overf?re til halvdelen, men der var stadig et andet problem: Jeg var heller ikke n?r halv maratonform.

Hvad g?r du n?r du starter et l?b uden et ordentligt m?l for at f? t?nderne i? Jeg kan n?sten bare mobbe mig til Adidas Nmd Damen at k?re en lav prioritet 10k eller parkrun h?rdt, men 13 miles er en lang vej at f?le sig d?rlig. Jeg fors?gte at opsuge kulisserne og nyde f?lelsen af ??at k?re igen, men min hjerne, der ikke var vant til at t?nke plads i et l?b, holdt mig nede: m?ske er den smukkeste del af banen Nike Air More Uptempo Femme i Adidas NMD Damen flere miles n?sten lige ved kysten, men alt jeg kunne t?nke p?, for hele sektionen kunne ikke se en kasse for at smide min gelindpakning ind, og at det samme var tilf?ldet med mig sidste ?r. Jeg kan ikke lade det ske igen, men bin reconnaissance er ikke noget, jeg nogensinde Adidas Nmd Womens troede, at jeg skulle lave en del af en pr?-race rutine.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты