rm och bildar ett unikt f?rslutning

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

rm och bildar ett unikt f?rslutning

Сообщение caicai2017 » 24 янв 2019, 11:25

Sedan dess f?rsta haul (en Nike SB Dunk) 2008, har Cambridge, Massachusetts-baserade Concepts haft en konsekvent linje Nike Air Max Vision Mujer bland sina m?nga idéer: hummeren. Det har varit en handfull Dunks till klo p? den - Bl? i detaljhandeln och en F & F gul, samt n?gra variationer av estetiken Nike Air Vapormax Femme p? KYRIE 4.
"I b?rjan k?nde jag att vi inte borde r?ra temat igen. Det var ett ?gonblick. Vi firade det. Vi ?lskade det, "delar Concepts creative director Deon Point.Adidas Superstar Womens" Tio ?r senare ?r jag i mer hummerkonversationer ?n jag kan tro. Kyrie och Jason Tatum har versioner p? domstolen, Sue Bird i WNBA, ocks?. Det ?r som den h?r hela r?relsen. "
Denna m?nad ?terg?r systemet till sin ursprungliga Dunk-bas men i en ny lila smink som ger br?nsle till flamman.
"Jag har f?rmodligen unders?kt hummer mer ?n Jacques Cousteau sj?lv", s?ger Point. "Det finns versioner i f?rgvariationer, beroende p? hur djupt hummer kan g? under havsniv?n. Och teoretiskt sett finns det hummer i f?rger som ?nnu inte Nike Air Max 270 Mujer hittats."
Lila ?r en av dessa f?rger. Men det har inte slutat Point. Medan det inte finns exakt bevis p? att det finns lila hummer som flyter runt, om du Nike Air Max 2017 Womens blandar bl?tt och r?tt - f?rgerna i konceptets originaler - kan man bara f?das.
Koncepten x Nike SB Dunk Hummer sl?pper 14 december p? Concepts, 15 december vid utvalda www.clairerooney.co.uk ?terf?rs?ljare och 17 december via SNKRS.
?Nike ISPA Air Max 270 f?ljer samma design ethos som sin str?mlinjeformade f?reg?ngare, React ISPA LW WR MID, men med sikte Nike Air Max Axis Mujer p? att ge en h?gre grad av skydd. F?r detta ?ndam?l tj?nar buret kring den ?vre tv? ?ndam?l: Det ger en grundl?ggande sk?rm och bildar ett unikt f?rslutningssystem som m?jligg?r en justerbar passform (liknar Nike Komyuter). 270-enheten ?r ihop med ett robust dragm?nster som samtidigt utvecklar estetiken och l?gger till ytterligare s?kerhet under foten.
?nnu Nike Air Max 2017 Mujer en sak: Den svarta versionen har den f?rsta anv?ndningen av en 270-bitars matte-finish.
Nike ISPA Air Max 270 tr?ffar ?terf?rs?ljare, d?ribland SNKRS och www.josielloyd.co.uk SNEAKRS apps, som b?rjade den 24 januari. Heron Preston var avsiktlig f?r sitt debut Nike-samarbete: Ist?llet f?r att b?rja med den uppenbara duken (en sko) valde Adidas Deerupt Womens han att arbeta med solglas?gon Medvind). Flyttet gjorde det m?jligt f?r honom att dela en passion f?r bredden av Nike-innovationen. Passande, n?r det g?llde att arbeta Nike Air Max 90 Femme med sin f?rsta sneaker, omgick han en f?rv?ntad silhuett i ett dj?rvt f?rs?k att omedelbart st? upp f?r det senaste: den nyligen sl?ppta Huarache E.D.G.E.
"Jag handlar om att ber?tta historier", s?ger Preston. "Efter att ha arbetat p? Nike och f?rst?tt den fulla bredden av produktkategorier varum?rket har att erbjuda, ville jag vara den person som tar utmaningen att identifiera och fira nya saker."
caicai2017
Младший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 08.08.1985

Вернуться в Дневник невесты