waarbij overmatige rotatie wordt

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

waarbij overmatige rotatie wordt

Сообщение Banning » 30 янв 2019, 14:08

In een blogpost een paar weken geleden, noemde ik het belang van het effectief gebruiken van je bovenlichaam tijdens het hardlopen. Dit is een van de vaak vergeten elementen van effici?nte looptechniek. Als je je bovenlichaam in actie laat komen, zal het een groot verschil maken voor je rennen als je eenmaal het juiste bovenlichaam en de armbewegingen onder de knie hebt!

Te veel afstandslopers (en inderdaad coaches) lijken te geloven dat ze bewust bewegingen moeten minimaliseren die optreden rond de armen en het bovenlichaam, in een poging energie te besparen.

Als je echter eenmaal volledig begrijpt hoe het lichaam als een enkele machine werkt met zijn verschillende op elkaar inwerkende segmenten, is het duidelijk dat de beweging van de arm en het bovenlichaam www.dieliseusen.de nodig is om de bewegingen van het gelaatslichaam en het bekken in evenwicht te brengen. Bovendien zorgt het juiste gebruik van het bovenlichaam ervoor dat u uw kernspieren beter kunt gebruiken.

Als je je armen passief tegen je zij houdt (zoals veel hardlopers doen), zie je er misschien ontspannen en effici?nt uit - maar eigenlijk is alles wat je bereikt een belangrijk deel van je hardloopvorm 'uitschakelen'!

Oefen en perfectioneer de juiste armbeweging als je fris bent en je goed voelt. Als je eenmaal comfortabel met de techniek bent, zul je merken dat je een geheim wapen hebt ontwikkeld in je lopende arsenaal!

Ik merk dat het ervoor zorgt dat hardlopers zich tijdens vermoeidheid op hun armbeweging concentreren om een ??goed ritme, pasfrequentie (cadans) en houding te behouden. Dit is veel krachtiger dan te proberen de Nike Air Max Zero Dames vermoeide benen weer aan het werk te krijgen!

Probeer het op je volgende lange termijn ... mijn atleten en ik vinden het een prima richtpunt en focuspunt om te gebruiken.

Als u met een heuvel staat, kunt u uw ellebogen bovendien meer heen en weer pompen. Voel hoe de krachttoename van je armen naar je benen wordt overgedragen.

Zoals Matt zegt in de video hierboven. Probeer alle kracht in een heen-en-weergaande beweging te richten, waarbij overmatige rotatie wordt vermeden. We willen alle kracht die je cre?ert om je vooruit te helpen!

Het is niet ongebruikelijk Adidas Zx 750 Womens voor hardlopers om te klagen over beklemming of pijn in het kuitcomplex van het onderbeen. Het repetitieve laadkarakter van hardlopen zorgt ervoor dat deze spieren zwaar belast worden als de voet en enkel worden geladen en gelost. Alle zwakke punten of disfuncties worden snel ontdekt als we de loopsnelheid of intensiteit verhogen.

Als we de opties voor hardloopschoenen aanpassen, stellen we ook verschillende vragen over deze spieren. Vooral bij het maken van een wijziging in een aanzienlijk meer minimalistische schoen, wordt het kuit- en achillescomplex door een groter bewegingsbereik belast in dorsaalflexie met gesloten ketting (gewichtsbuffing). Het is alsof je een hielwig wegtrekt van een voet die volwassen is geworden om zo'n wig te gebruiken. Er zijn een aantal belangrijke oefeningen die je lichaam in staat stellen om de Nike Air Max 90 Femme hoeveelheid kalf die wordt gebruikt voor het hardlopen beter te beheren.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты