niet veel bewegingsruimte

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

niet veel bewegingsruimte

Сообщение Banning » 20 фев 2019, 14:07

Net als de Peregrine 7, biedt de Peregrin 8 wat bekend staat als de EVERUN Topsole, volgens Saucony dat de EVERUN Topsole, technologie direct gerelateerd is aan de schoen die de hardloper geeft, "verbeterde energieretour en continue demping gedurende de hele run."

Ik ben het met deze verklaring eens ... bijna. De zool bood demping, maar ik vond het niet zo responsief als veel andere schoenen. Voorbeeld. Als je rent zijn er shokabsorptielijnen die in de zool zijn gecre?erd.Nike Air Max 2017 Womens

Het is een direct effect van het loggen van mijlen. Het was mijn ervaring dat de schokabsorptielijnen niet aanwezig waren totdat vele kilometers waren vastgelegd. Het ontwerp van de buitenzool en tussenzool zorgde voor een behoorlijke hoeveelheid demping.

De Peregrine 8 biedt ook wat bekend staat als een PWRTRAC buitenzool en een PWRFOAM tussenzool. De buitenzool PWRTRAC biedt "optimale grip en tractie over meerdere oppervlakken."

De Peregrine 7 had een band die was veranderd in een mesh. Deze verandering lijkt mij niet drastisch. De bovenkant van de slechtvader 8 is zeer comfortabel. Het bovenwerk is gemaakt van een synthetisch materiaal dat voor voldoende lucht zorgt voor toegang tot je tenen.

De Peregrine 8 werkt niet op ware grootte. Ik draag elke dag de hele dag een 9 1 \ 2 hele dag. Het is zo geweest sinds de late jaren www.ecologiecitoyenne.fr90. De Peregrine 8 was naar mijn mening een halve maat groter dan andere schoenen.

De schoen biedt wel degelijke ondersteuning en als je veters trekt, echter; mijn voet heeft nooit het gevoel gehad dat hij echt op zijn plaats was vergrendeld zoals bij andere schoenen zoals de Hoka Speed ??Instincts. Daarmee zei ik dat ik niet het ongelukkige geval van extra wrijven of blaarvorming had terwijl ik rende.

Echter, met elke schoen die is gemaakt met een poreuze bovenkant ... pas op voor natte en besneeuwde pistes, omdat uw voeten koud en nat worden.

De combinatie van hard en zacht materiaal zorgt voor schokabsorptie bij impact en een mooie energieretour. De golfplaat die rechts om de tenendoos stopte, zorgde ervoor dat ik op mijn voorvoet opstapte en dat gaf me een mooie boost. Het scheen echt op de lange dag.

De hellingsdruppel Nike Air Force 1 Dames van 12 mm is omslachtig omdat ik daardoor een heel hoge staking kreeg. Ik had de slechte gewoonte om dit al jaren te doen en het was frustrerend.

Gelukkig absorbeerde het de schok goed en de geometrie van de schoen liet mijn voeten naar de mijn voorvoet rollen bij het opstijgen.

Een ding dat ik ben gaan waarderen met Mizuno is de duurzaamheid van de buitenzool. Zelfs na het plaatsen van ongeveer 75 mijl in, is er minimale slijtage.

Het bovenwerk is standaard ademend mesh. De tong is half bevestigd aan de zool en wikkelt over mijn voet en geeft een semi-buitevoel.

De pasvorm valt erg op qua maat. Strak op de bovenkant van mijn voeten en er is niet veel bewegingsruimte in de teenendoos. De hiel sluit me op zijn minst goed in en ik heb niet het gevoel dat ik er uit glijd. Gelukkig ook geen hotspots.

Ik heb een haat-liefdesrelatie Nike Cortez Femme met Mizuno. Ik droeg een paar jaar Wave Inspires, maar stopte nadat ze me in een marathon naar DNF hadden gebracht.

Ik hield van de debuuteditie van de Paradox, maar had een negatieve ervaring bij het beoordelen van de 4e edities. Natuurlijk was ik sceptisch.

De schoen is een werkpaard; het maken van lange runs en hersteldagen plezierig. De Asics Gel Quantum 360 Femme combinatie van zacht en hard materiaal deed me bijna vergeten dat ik er met een hak in stoot.

De duurzaamheid zorgt voor een lange levensduur en rechtvaardigt de hogere prijs. De grote hoeveelheid loopvlakken gaf me zelfs het vertrouwen om deze uit te schakelen in een sneeuwstorm. Geen watervallen! Het had zijn gebreken, maar over het algemeen heb ik ervan genoten.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты