trekt zichzelf aan om parallel

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

trekt zichzelf aan om parallel

Сообщение Banning » 25 фев 2019, 14:02

Dit is het deel van de schoen dat het voor je maakt of breekt. Als je al in orde bent met de zool, zoals de looks, rijd dan niet meer dan 20 mijl per week, en heb $ 160 om aan deze schoenen te gooien, deze schoenen te kopen en niet meer te Nike Air Max Thea Womens lezen.

Ik zie dat je nog steeds aan het lezen bent, laat me je mijn gedachten over de bovenkant vertellen. Het ruwe ontwerp van de bovenste roept naar degenen op zoek naar een modieuze atletische schoen.

Brede vlakke veters, dikke plastic overlays met ge?ntegreerde stoffen banden die in de veters lussen, plastic ramen en rubberen bedrukte patronen vertellen me dat schoenen mogelijk meer tijd in de ontwerpkamer hebben doorgebracht dan op de weg.

Ik heb gezien dat sommige schoenen het qua ontwerp en functie hebben nagemaakt (zie de Saucony Freedom ISO-schoenen), maar ik denk niet dat het bovenste ontwerp van de Energy Boost 3s de functie in de rest van de schoen aanvult.

Het materiaal in de bovenkant is redelijk goed ademend en flexibel gaas dat soepel integreert in de andere delen van de schoen. Adidas noemt dit hun "TechFit?-bovenwerk".

Ik Nike Cortez Mujer ben echter nieuwsgierig waarom ze Primeknit niet op deze schoen gebruikten. Misschien bewaren ze het voor toekomstige versies van de schoen. De Energy Boost 3-schoenen beginnen het momentum te verliezen als je naar de rest van het bovendeel kijkt.

De plastic overlays die het Adidas-logo vormen op zowel de laterale als de mediale zijde van de bovenkant, verdichten je voeten ongelijk.

Dit vetersysteem kan een ongemakkelijke rit aan de randen van de overlays veroorzaken voor degenen die van een strakke pasvorm houden. Adidas leek het beter te hebben gedaan met deze plastic overlays op hun Ultra Boost-schoenenlijn.

De externe hielkap op deze schoenen is behoorlijk stevig en goed ontworpen. Het is duurzaam en sterk genoeg zodat je je voeten in deze schoenen kunt vastgrijpen zonder ze los te maken en toch de vorm van de hiel Nike Air Force 1 Mujer te behouden.

Wat vreemd is, is de keuze om doorzichtig plastic op de band te plaatsen die een deel van de hiel bij elkaar houdt. Dit plastic venster vult zich gewoon met gecondenseerd zweet en voegt niet veel kracht toe aan de schoen.

Volg de hiel tegen de achterkant en je krijgt een prettig treklipje om de schoenen aan te doen, maar je merkt dat je vingers niet in de lus passen en het treklipje is er net zodat Adidas de schoenen kan afdrukken. woorden "energie" erop. Nul-functionaliteit daar.

De toebox leek goed, maar gaf me problemen na een paar runs. Het probleem komt voort uit de ontwerpkeuze om het uiterlijk van de toebox te vereenvoudigen.

Bijna alle schoenen hebben een manier nodig om ervoor te zorgen dat de toebox niet bezwijkt bij de punt van de tenen, dus zetten de meeste schoenen een stijvere overlay rond de rand van Nike Air Presto Dames de toebox.

Dit is zichtbaar als een donkere band rond de rand van Adidas Ultra Boost ST-schoenen in combinatie met een dun intern ondersteunend materiaal en als een genaaide stijve overlay op de Brooks Launch 4.

De Adidas Energy Boost 3-schoenen hebben geen zichtbare overlay of versterkt materiaal rond de teen, maar ze houden nog steeds hun vorm aan. Dit gebeurt met een interne overlay (misschien is underlay een betere term).

Skechers gebruikt deze techniek op hun GoMeb-schoenenlijn Nike Air Max 2017 Womens met goede resultaten. Adidas kreeg het fout in de Energy Boost 3s.

Dit betekent dat wanneer u afslaat, de hiel van de schoen niet naar boven buigt met uw voeten. Integendeel, het trekt zichzelf aan om parallel te blijven met de grond en de voorvoet van de schoen.

Ik denk dat dit een beetje beperkend is voor wat Adidas een neutrale schoen noemt. Adidas Nike Air Max 270 Mujer heeft ook een mediale stabiliteitspost gemaakt van dat plastic dat verbinding maakt met de middelste loper in de buitenzool.

Dit lijkt u wat meer steun te geven als u met uw voeten uit het midden landt en voorkomt dat uw voet naar binnen rolt.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты