waarschuwen dat dit slechts een kleine

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

waarschuwen dat dit slechts een kleine

Сообщение Banning » 27 фев 2019, 14:07

Het tussenzoolmateriaal maakt deze schoen speciaal. Het beschikt over een dikke laag CMEVA-schuim, geleverd met Hoka's vroeg stadium meta-rockertechnologie.

Als je niet bekend bent met rockertechnologie, betekent dit dat de schoen aan de voor- en achterkant iets smaller wordt, vergelijkbaar met dezelfde rockertechnologie die wordt gebruikt bij ski- en snowboardontwerp.

Dit kan de rit van een schoen echt verlichten en veel andere bedrijven beginnen hetzelfde ontwerp te gebruiken. Het ontwerp cre?ert een schoen die, ongeacht waar je voet toeslaat, de zwaartekracht je voet vooruitstuwt.

De buitenzool is voorzien van strategisch geplaatst hoog slijtvast rubber dat dit jaar helemaal tot aan de teen van de schoen loopt.

Er is nog steeds vrij veel Adidas Gazelle Damen blootgesteld CMEVA-schuim dat optreedt als onderdeel van de buitenzool die weliswaar van het asfalt begint te scheuren, maar de integriteit van de schoenen niet heeft aangetast.

Van het uiterlijk ervan lijkt Hoka zijn buitenzoolrubbermateriaal in de Clifton 3 op te hopen, waardoor het dikker en duurzamer is in vergelijking met de 2.

Als het gaat om algemene rit, zou je moeilijk worden ingedrukt om een ??schoen te vinden die past bij de zachtheid en zachtheid van de Clifton 3.

Het is zacht, maar toch behoudt het zijn vermogen om voorwaartse beweging te cre?ren vanwege zijn gedraaide ontwerp. De schoenenrit lijkt erg op die van de Clifton 2. Het biedt genoeg demping en comfort voor elke afstand.

Het ziet er interessant uit. Aanvankelijk lijkt het op een minder premium versie van wat ze vorig jaar gebruikten. Het heeft textuur Nike Air Max 270 Womens aan de buitenkant in plaats van soepel en dun. Ik moet toegeven dat het er "goedkoop" uitzag.

Als je het verder onderzoekt, kun je zien waarom ze zijn veranderd. Deze nieuwe mesh is een absolute upgrade qua duurzaamheid. Het ziet er bijna uit alsof het geweven is, hoewel het niet als zodanig is geadverteerd. Het ademt en buigt heel goed.

Er zijn ook veel overlays die nog meer duurzaamheid toevoegen aan de schoen.

In de afgelopen jaren was Clifton 2 de meest populaire klacht over het bovenste gedeelte dat het te smal was. Veel mensen vroegen om een ??ruimere teenbox.

Persoonlijk had ik geen problemen met de Clifton 2-upper, maar degenen die dat wel deden, zullen blij zijn te weten dat Hoka de kwestie heeft aangepakt en de Clifton 3 een iets bredere teenendoos heeft gegeven.

De bredere teenendoos is een leuke toevoeging die comfort aan de bovenkant toevoegt. Nike Air Pegasus 83 Hombre Ik zal diegenen die een bredere teenendoos zoeken waarschuwen dat dit slechts een kleine aanpassing van de breedte is.

Het is op geen enkele manier drastisch dus als je vindt dat de teenendoos van de 2 veel te dun is, kun je hetzelfde voelen over de 3. Het bovenwerk voelt ook aan alsof je de schoen groter hebt gemaakt door de teenkast te verbreden lichtjes.

Dus als je balanceert tussen de maten, zou ik zeggen ga met de halve maat naar boven. Ik draag een 10 en die past goed, maar hij ligt precies aan de rand van de plek waar ik zou beslissen om te vergroten.

Over het algemeen heeft de Clifton 3 een comfortabele en ademende bovenkant. Het knuffelt zachtjes de middenvoet en opent in het gebied rond de tenen.

Het veroorzaakte geen hete plekken of ge?rriteerde gebieden op mijn voet. Het nieuwe gaasmateriaal kan een vreemde Asics Gel lyte 3 Damen look hebben, maar het ademt heel goed en draagt ??bij aan de duurzaamheid van de schoen.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты