gezien het gebrek aan loopvlakken

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

gezien het gebrek aan loopvlakken

Сообщение Banning » 27 фев 2019, 14:32

Dit betekende vaak minder demping en vereist enige tijd voor je voeten om te versterken, omdat de minimalistische schoenen over het algemeen minder ondersteuning bieden dan traditionele hardloopschoenen. Dit was grotendeels te wijten aan de gebruikte materialen en het zoolontwerp.

Om het gevoel van blote voeten na te bootsen, waren zoolontwerpen erop gericht erg dun te zijn om de zoolstijfheid te verminderen, Nike Tanjun Mujer waardoor een betere compliantie mogelijk was tussen zoolbuiging en voetvervorming.

Daarom ging de hoge flexibiliteit van de zool ten koste van minimale demping.

Dit zou goed zijn voor zachte oppervlakken, maar op harde oppervlakken zou het ongemakkelijker zijn en zou ik voor mij persoonlijk de afstanden verminderen die ik zou kunnen lopen, ook al vind ik het blootsvoets gevoel van hardlopen erg leuk.

Overgaan naar een minimalistische schoen zou ook enige tijd duren, omdat een hardloper zijn voetsterkte zou Asics Gel Quantum 360 Damen moeten opbouwen, of een blessure zou riskeren als deze van een schoen met een hoge demping naar een minimalist zou gaan en besloot om een ??marathon te lopen zonder tijd te maken om te wennen het minimalistische ontwerp.

Hier zie ik de interessante waarde die de gratis RN met zich meebrengt, het combineert het natuurlijke Nike Air Force 1 Femme gevoel van blote voeten met demping.

De combinatie van hoge zoolflexibiliteit met een lichtgewicht ontwerp en schokdemping betekent dat je de Free RN als algemene hardloopschoen echt kunt gebruiken en het blootsvoets loopgevoel behoudt.

In het begin had ik niet veel uitzonderingen op de Free RN op asfalt, omdat hier mijn ervaringen met minimalistische schoenen uit het verleden zijn geschoten.

Ik ben echter behoorlijk onder de indruk van het vermogen van de vrije RN om op asfalt op te vangen met behoud van Adidas Nmd Mujer de bewegingsvrijheid.

Op het parcours werkt de Free RN goed als je op een normaal parcours fietst, maar je kunt bijna garanderen dat kleine stenen tussen de openingen van de zool klem komen te zitten, en bovendien zul je grotere rotsen voelen als je erop rent .

Hardlopen over een zachte vloer op het gras is een squishy Nike Air Max 90 Damen ervaring, en er is eigenlijk geen mogelijkheid om te stoppen met glijden gezien het gebrek aan loopvlakken op de zool (dit was echter volledig verwacht).

De zool is waar de meeste veiligheid gele kleur te vinden is! De hiel biedt een hoop stabiliteit en demping, met behulp van de DuoMax-technologie. DuoMax-technologie is gepositioneerd om betere ondersteuning en stabiliteit te bieden.

De middenzool is behoorlijk stevig en de SpEVA in de teen zorgt voor de flexibiliteit / veerkracht in de beweging van de Adidas Zx Flux Dames voorvoet. Ik heb echt genoten van het hardlopen in deze schoenen. Ze zijn licht van gewicht en bieden nog steeds een echt stabiele rit.

De middellijn en het kriskras loopvlak helpen bij het leveren van goede tractie in het bedauwde ochtendgras en op de weinige grinddelen van mijn joggen.

Maar voor het grootste deel heb ik vastgehouden aan de trottoirs. Ik heb losse enkels, maar de Asics - GT - 1000 heeft me in balans gehouden.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты