Skechers verkoopt deze schoen als "de perfecte rit, altijd". Hoewel ik het ermee eens ben dat het ontwerp van deze schoen hem veelzijdig maakt, ontbrak het mij aan kwaliteiten om hem op te laten vallen en ik merkte niet dat ik deze schoenen voor mijn volgende run bereikte.
Hoewel ze licht en responsief Nike Roshe Run Dames waren, gaven ze de grond niet het gevoel dat ik graag trainde. Omdat ze ook de bodem van mijn voeten deden pijn deed ik ze schuw af voor lange runs en recovery runs.
Ik rende in deze schoenen het meest toen mijn benen fris waren en / of ik hoefde alleen maar wat kilometers in te loggen. Hoewel het geen slechte schoen is in de rotatie, blijf ik voorlopig bij andere merken als mijn beste trainers.
Ik heb het voorrecht gehad om in het verleden de DS Trainer 19 en 20 te testen, dus toen ik zag dat ik de lichtere DS-racer zou krijgen, werd ik opgestookt. Dit waren enkele van mijn favoriete schoenen om te testen vanwege hoe snel ze waren.
De DS-racer 11 neemt enkele van de beste aspecten van de DS-trainer en verwerkt ze in een veel lichter model. Het was ongelooflijk responsief en flexibel om mijn runs te doen, maar bood me een royale Asics Gel Lyte 3 Homme hoeveelheid ondersteuning voor mijn over-pronatie.
Ik heb eerder raceschoenen gelopen, inclusief de Saucony Fastwitch en dit was een stap boven de rest. Met het als een race schoen, sla het op voor tempo runs en evenementen omdat het iets sneller versleten was tijdens het testen.
Zoals de naam al doet vermoeden, is het de 11e editie van de DS-racer. Het staat naast de DS-trainerslijn en zorgt voor een lichtere rit. Het concurreert met de graag van Saucony's Fastwitch-lijn, het verstrekken van een race-flat met een vleugje stabiliteit in.
Toen ik het voor het eerst opende, werd ik meteen getrokken door hoe helder deze schoen was. Het springt er echt uit en ik ben een grote fan van deze stijl van kleuren. Ik heb het gevoel dat racevleren altijd met de felle kleuren in de weer zijn.
De schoen is ongelooflijk licht. Waarschijnlijk Nike Air Max 2016 Dames de Nike Air Max Sequent 2 Mujer lichtste schoen die ik ooit heb gedragen. Ze veters strelend, de schoen voelde aanvankelijk strak aan, maar het bovendeel rekte zich geleidelijk uit en ik had er geen flexibiliteitsproblemen in.
ASICS ging echt verder dan alleen met de constructie van de zooleenheid. Omdat het een race-flat is, is er niet heel veel om mee te werken, maar omdat deze schoen gemaakt is voor mensen die op zoek zijn naar een stabiliteitsrit, heeft deze nogal wat te bieden.
De zool heeft alles dat ASICS bekend is te bieden; de geleidingslijn om controle te geven, het Duomax-systeem om tussenzoolsteun te bieden, en extra schuim op het buitenste deel van de schoen om te absorberen over pronatie. Mijn favoriete onderdeel is echter het betreden aan de voorkant, onderdeel van het Duosole-systeem.
Er zijn individuele stukjes hardschuim die van de schoen Nike Air Force 1 Womens Nike Air Max 270 Mujer opstaan, wat zich vertaalt in uitzonderlijke grip en controle.
Ik kwam deze stijl voor het eerst tegen toen ik de DS trainer 20s aan het testen was en er onmiddellijk verliefd op werd. Ik ben heel blij dat dit in de DS-racerlijn is ge?ntroduceerd.
Over het algemeen duwt de rit je vooruit en kun je heel snel gaan. De voorkant van de schoen fungeert als een springplank maar houdt je stabiel wanneer je landt.
Hierdoor is er meer focus op de voorkant van de schoen, maar het einde is er om te helpen in het geval dat je begint te hakken.