tijdje om mijn gang naar kortere paslengte

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

tijdje om mijn gang naar kortere paslengte

Сообщение Banning » 26 мар 2019, 14:50

Ondanks de gangbare wijsheid die suggereert dat "hardlopers die meer proneren, vaker geblesseerd raken". Talrijke stukken onderzoek doen anders vermoeden [1] [2], waarvan velen concluderen dat er geen significante correlatie is tussen het Adidas Eqt Support Adv Damen type voethouding en loopblessures. Trainingsvariabelen zoals frequentie, intensiteit en volume lijken veel belangrijker te zijn bij letselpreventie.

Dat gezegd hebbende, de jury is nog steeds uit. Hopelijk zullen we in de komende jaren, met meer onderzoek, meer leren over dit onderwerp.

Er is één citaat van Chris McDougall, auteur van Born to Run, dat mijn gevoel voor schoenenkeuzes echt opsomt. Om te parafraseren zegt hij: "als je leert zachtjes te rennen, kun je rennen wat je maar wilt op je voeten."

Ik kon niet meer instemmen met dit sentiment. Hardlopen is een sport met een hoge impact, je kunt hier niet omheen. Sommigen van ons zullen altijd voeten hebben die effici?nter en functioneel in staat zijn dan anderen.
Als een hardloper een voet heeft die minder goed bestand is tegen hardlopen, vanwege de inherente anatomische structuur Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen en de zachte weefsels eromheen. Naar mijn ervaring kan deze hardloper het risico op voet-, scheen-, knie-, heup- en rugletsel verminderen door te leren lopen met een techniek die excessieve impact en belasting vermindert.

Ik ben een groot voorstander van het concept van Form Before Footwear. Niet springend op de blotevoeten-bandwagon - in plaats daarvan waarderen dat hardlopers kunnen leren om "zachtjes" te rennen met een goede techniek.

Zodra u leert voorzichtig te rennen, kunt u uw schoenen op comfort baseren. Er is tenslotte zoveel onderzoek dat die selectiemethode ondersteunt als elk ander - serieus!

Ik ben een podotherapeut door te trainen. Ik heb gerend sinds mijn studiereisdagen (vele mijlen geleden).

Ik kwam naar Newton na het lezen van de beschrijving van het ontwerp in een vakblad over podologie. De verklaring van hoe Adidas Superstar Femme de voetstaking in de schoenen en de midstance de prestaties verbetert en de blessure vermindert, is logisch.

Ik draag nu mijn tweede paar. Mijn eerste paar duurde ongeveer 18 maanden. Het duurde een tijdje om mijn gang naar kortere paslengte te veranderen om van de schoen te profiteren. Ik merkte dat ik meer rechtop liep en mijn gluteus en hamstring meer gebruikte, marathonlopers nabootsend. Ik werd geconfronteerd met mijn structurele onevenwichtigheid, die ik aansnijd om voort te bouwen op de winsten Adidas Superstar Homme die ik heb gemaakt

Ik was in staat om 2 minuten per mijl af te snijden van mijn tijd met dezelfde inspanning. Ik ben ook gestopt met het dragen van orthesen, die ik jarenlang heb gedragen en voorgeschreven aan pati?nten.
De schoenen zelf zijn licht, de "nokken" in de voorvoet absorberen de schok, en met het bijkomende voordeel van lopen met gebogen knie?n. Geen pijnlijke knie?n of heup meer.

Ik heb onlangs een oud paar Mizuno X10 aangetrokken. Verrassend dat die schoen, waar ik van hield, ervoor zorgde dat ik naar voren sprong vanwege de hogere hiel. Ik zou er heel ver of lang in kunnen rennen.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты