Asics is vriendelijk geweest in het sturen van schoenen en wat spullen in de afgelopen Nike Air Max 90 Pánské drie jaar. Hoewel ik me niet verplicht om mij te betalen of offici?le titels te verstrekken. Ze zijn terughoudend om verder te gaan dan die fase. Het was Nike Air Max 270 Mujer super spannend om in december een prachtig babyblauw paar Gel-Nimbus 21's te kopen, maar deze worden pas midden januari verkocht aan het publiek.
Ik noem het vraatzucht met de collectie loopschoenen die ik momenteel in mijn bezit heb. Voordat Asics hun steun begon te tonen, zou ik in februari een nieuw paar schoenen kopen. Die schoenen zouden elke dag worden gebruikt en toen ze hun einde bereikten, waren ze volledig onherkenbaar. Het was mogelijk dat schoenen meer dan 2300 mijl per paar overschreden voordat ze met pensioen gingen.
Dankzij Asics is er een mand vol schoenen, waardoor ik er vaak aan denk om te proberen met Asics samen te werken om schoenen te bieden aan mensen in nood. Zeker een mooi paar hardloopschoenen, kan een kind ervan overtuigen om het levenslange geschenk van hardlopen op zich te nemen.
EarthWater is een ander Nike Air Presto Damen product dat ik ambassadeur en hou van hun product. Het heeft geholpen bij het elimineren van het drinken van suikerdrankjes en dergelijke. Ze bieden uitrusting en leveren me een fantastische drank voor rehydratatie en herstel.
Als naar mijn mening een gezonder alternatief biedt voor andere producten in de categorie sportvoeding. Het is eerlijk om te zeggen dat ik dit elke dag serieus kan nemen en ik geloof dat dit product een waardevol pad is om me constant te laten rennen. Ik vind het geweldig.
Bereid je voor: Hydratatie is een van de belangrijkste elementen om een ??groot avondje uit te overleven, en het is nooit te vroeg om de goede dingen te leren kennen. Drink de hele dag veel gefilterd water, voorafgaand aan het feest. En als je eet, drinkt en danst je een weg door de nacht, zorg dan dat je regelmatig een waterpauze neemt. Een Nike Air Max 90 Hombre geweldige manier om ervoor te zorgen dat je niet te aangeschoten wordt EN een Grote Dog-sized kater te vermijden, om een ??glas water tussen de cocktails te Nike Air Max Classic Bw Damen hebben.
Recover: Weet je nog dat bedtijd routine we hebben gesproken in de slaap sectie? Voeg nog een item toe aan je takenlijst voordat je gaat slapen: drink water! Gewoon water is goed, maar de echte tophond is water met elektrolyten en andere voedingsstoffen. Nuun Immunity elektroliettabletten kunnen in water worden opgelost voor een krachtige stoot van elektrolyten, evenals immuniteitsverhogende, ontstekingsbestrijdende vitamines en mineralen, waardoor het de ultieme hersteldrank is na een grote nacht. Ik heb gehoord dat het zelfs beter smaakt dan plas water, maar ik weet niet of dat mogelijk is.