mijn run en ik voelde geen hinder van

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

mijn run en ik voelde geen hinder van

Сообщение Banning » 10 апр 2019, 13:26

Het is de eerste dag van juli en we zijn hier om je een verzameling van limited edition, patriottische releases van zowel hardloopschoenen Nike Air Max Command Femme als verschillende andere sneakers te geven die je moet bekijken en zo snel mogelijk kunt bemachtigen.

Er zijn dit jaar niet zoveel releases, in tegenstelling tot de afgelopen jaren, maar toch zijn het nog steeds geweldige ontwerpen en kleuren van de modellen en merken die we al kennen en waarderen.

We hebben dit stuk verdeeld in twee verschillende categorie?n: de eerste is voor loopschoenen en de tweede is voor lifestyle-schoenen. Er is voor elk wat wils, vooral als je Amerikaanse trots sterk door je aderen Nike Air Huarache Damen snijdt.

We hebben een recensie voor deze slechte jongens op de site en hebben zojuist een nieuwe beperkte colorway vrijgegeven. Dit is perfect voor je athleisure-doelen op 4 juli. Je kunt gaan van je dagelijkse vlucht naar de barbecue op de Independence Day van je familie zonder je schoenen te hoeven veranderen. En yep, niets schreeuwt "Amerika!" Meer dan de traditionele sterren en strepen verwerkt in rood, wit en blauw.

Op dit punt heb ik bijna 100 mijl gerend in de Hoka One One Gaviota, Hoka's vervanging van de Constant 2, en mijn voeten en benen zijn nog nooit zo gelukkig geweest. Ik liep een paar honderd kilometer in zowel de Constant als de Constant 2, dus ik was een beetje ongerust toen ik hoorde dat Hoka het had gestopt en een vervanging had in de werken die de "Gaviota" worden genoemd. Maar sinds Hoka One One hun producten Nike Air Max 90 Hombre constant verbetert , mijn zenuwen geregeld.

De Gaviota is voorzien van de nieuwe J-Frame-technologie van Hoka One One om de pronatiepercentage voor mensen die stabiliteit nodig hebben in hun hardloopschoenen te vertragen, zonder dat ze daarbij op hun loop gaan; het is overbodig om te zeggen dat ik erg ge?ntrigeerd was.

Zodra de Gaviota werd uitgebracht, heb ik een paar rijgen en sindsdien heb ik gelukkig kilometers gelopen. Een van de grote veranderingen van de Constant, en het eerste wat me opviel, was dat de tong van de burritostijl verdwenen was. De Gaviota verving het door een tong met tong aan de zijkanten met 'Arch-Wings' aan beide kanten die nog steeds comfortabel om mijn voeten past en zorgt voor een Nike Air Max 1 Damen geweldige pasvorm die niet wegglijdt.

Stap in de zachte demping met Hoka's kenmerkende Active Foot Frame en Nike Air Max 270 Pánské RMAT-rubber, er was geen twijfel dat ik Hoka's droeg. Gewoon staan ??en rondlopen in hen, mijn voeten voelden ondersteund en comfortabel en ik kon niet wachten om te gaan rennen.

DLTR staat meer bekend om hun straatverkoop en het uitbrengen van Nikes en Jordans, maar ze werkten recentelijk samen met New Balance voor een limited edition Stars and Stripes-versie van de NB 990. Dit paar onderscheidt zich van andere releases van 4 juli vanwege het feit dat het is zwart en blauw in plaats van rood, wit en blauw. Het belangrijkste ding dat pronkt met het patriottisme van deze release zijn de sterren en strepen. En als je New Balance kent als het gaat om hardloopschoenen, dan wil je zeker een paar hiervan.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты