Dit is waar Strava echt cool wordt. Elke gebruiker kan een 'segment' maken met zijn eigen GPS-gegevens, waarmee hij zijn eigen voortgang in een bepaald segment kan volgen, maar ook hoe hij scoort tegen anderen die dezelfde segmenten hebben gerund. U kunt mijn segmentresultaten hierboven bekijken en deze laat mijn ranglijst over deze segmenten zien. Ik kan er vervolgens op klikken en inbellen om te zien wie de hardlopers zijn die mij het meest hebben overtroffen.
Aanvullende informatie stelt me ??in staat om het aantal kilometers op verschillende paar schoenen en het aantal verbrande calorie?n te volgen. Als ik zo geneigd ben, kan ik de route ook op sociale media delen.
Strava biedt gebruikers ook gedetailleerde kaartinformatie over hun trainingen en de segmenten binnen de route. Ik kan de GPS-route downloaden, delen met anderen en gedetailleerde splitsingen van mijn tempo bekijken met verschillende Adidas Gazelle Femme hoogtewinsten.
Een Premium-lidmaatschap ($ 6 per maand of $ 59 per jaar) geeft je toegang tot trainingsvideo's, de mogelijkheid om wekelijkse tijd- of kilometerdoelstellingen in te stellen en om te zien hoe je het opneemt tegen andere lopers in je leeftijd en gewichtsklasse.
Met een Premium-lidmaatschap kun je ook in zeer gedetailleerde tempo- en raceanalyses inbellen en zien waar je hebt geduwd of van het tempo bent afgevallen. U kunt zien welke van uw "actieve vrienden" momenteel mijlen loggen en deze in realtime proberen te ontmoeten vanuit de Strava-app op uw smartphone, en persoonlijke warmtekaarten tonen u hoe vaak u dezelfde routes uitvoert.
Je kunt het een stuk verder doen als je hartslagmonitordata toepast (helaas bezit ik geen hartslagmeter) en deze gegevens laten je je "lijderscore" zien, die laat zien hoe Nike Air Max 270 Damen hard je jezelf pusht tijdens verschillende workouts.
Deze tool kan je laten zien wanneer je slap bent, in training bent uitgevallen of te hard uit je hartslagzones bent geduwd tijdens een bepaalde training.
Vanaf nu zijn er geen spelers genoemd. Nochtans, Novak Djokovic, beweert dat hij werd benaderd voor het gooien van een match en weigerde. Net als sommige andere topspelers, gelooft hij niet dat matching-fixing op een hoog niveau heerst, wat logisch is, een speler op het hoogste niveau kan veel meer winnen dan een wedstrijd gooien. Echter, tennisspelers gerangschikt op lagere niveaus verdienen niet veel (iedereen onder de 200 kan ongeveer 40.000 pond of ongeveer $ 56.000 verdienen) en dat is voordat ze betalen voor vliegtickets, hotels, andere reizen, uitrusting, training enz. Tennisranglijsten worden gedaan op een Nike Roshe Run Damen puntensysteem. Elk toernooi geeft je punten, dus als je een toernooi mist, mis je die punten. Dat betekent dat je over de hele wereld moet vliegen om in deze toernooien te spelen. Die kosten lopen op.
Uiteraard is het gemakkelijker om een ??match te maken als je slechts met één persoon te maken hebt. En om eerlijk te zijn voor de mensen die kijken, of uitkijken naar dogging, zonder concreet bewijs zoals teksten of telefoonboodschappen of geldwisselende handen, is het moeilijk om er zeker van te zijn dat er een lucifer wordt gegooid.
De BBC heeft een fantastische dekking in The Tennis Files en Buzzfeed heeft The Tennis Racket. Ik raad u aan beide te lezen, omdat ik geloof dat dit slechts het begin is van dit laatste sportschandaal, vooral als bewijs wordt geleverd dat bewijs van matchfixering is onderdrukt. Het is een ding dat een Nike Free Rn Distance Damen speler wordt bedreigd om een ??wedstrijd te gooien of financieel wanhopig genoeg om dit te doen, het is een andere gebeurtenis als de regerende tennislichamen dit wisten en het door konden laten gaan.
Strava is heel eenvoudig en het stelt me ??in staat om een ??verbazingwekkende hoeveelheid gegevens in een zeer gebruiksvriendelijk formaat te traceren. Ik kan mijn gegevens in een wekelijks, maandelijks of jaarlijks formaat bekijken om zo zinvolle statistieken te bekijken als de gereden afstand, aantal uren en hoogte, en ik kan mijn inbreng meteen een week, maand of jaar geleden inbrengen omwille van vergelijkingen.
Maar het echte voordeel voor Strava-gebruikers is de sociale toepassing, de motivatie en de kameraadschap van weten dat niet alleen je trainingsmaatjes, maar ook gebruikers zoals Sage Canaday, Lauren Fleshman, Rob Krar, Lance Armstrong, Anna Frost, Rickey Gates, Dylan Bowman, Chris Vargo en Tomas Lorblanchet zijn al uit de deur. Dit vertegenwoordigt slechts een fractie van de voordelen voor Strava en naarmate het bedrijf verder de weg en het parcours op loopt, lijken er voortdurend nieuwe pro's te worden toegevoegd.
Ik raad ten zeerste aan om een ??gratis lidmaatschap uit te proberen met Stava en de app op je smartphone te downloaden.
Volg een paar vrienden, volg een paar van de beste hardlopers in jouw omgeving, volg een paar profs. Het geeft je training een geheel nieuwe dimensie en geeft je de motivatie en het sociale platform om je training naar een hoger niveau te tillen. Probeer het eens ... .Ik daag je uit om niet verslaafd te raken!