spuntino leggero o un pasto

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

spuntino leggero o un pasto

Сообщение Banning » 18 апр 2019, 14:17

Ben je bang om te eten voordat je wegrent vanwege maagkrampen? Of weet je niet zeker wat je moet eten en hoe lang moet je eten voordat je rent? Je bent niet alleen, veel beginners hebben dezelfde Adidas Ultra Boost Damen vragen.

Het beste wat u kunt doen is ongeveer een uur en een half tot twee uur voor een run een lichte maaltijd eten. Als een lichte maaltijd niet mogelijk is, eet dan Nike Roshe Run Mujer een kleine snack ongeveer 30 minuten voordat je gaat hardlopen.

Het is belangrijk om het juiste voedsel te eten voordat je gaat rennen, want als je het verkeerde voedsel eet, ben je al snel op zoek naar een badkamer vlak na het begin van je run. De beste optie is een lichte maaltijd met veel koolhydraten, weinig vet, vezels en eiwitten.

U wilt water vóór, tijdens en / of na uw run. De algemene regel is om elke 15 tot 20 minuten 5 tot 12 ons vloeistof te drinken tijdens uw run. Dus als je 20 minuten weggaat, kun je je water in de auto laten liggen en het opdrinken als je terugkomt.

Als je een handige bidonhouder of een camelback hebt, kun je tijdens het hardlopen Adidas Nmd Mujer gemakkelijker drinken.

Als je meer dan een uur loopt, wil je erover nadenken om een ??sportdrank toe te voegen in plaats van water. Waarom? Sportdranken bevatten koolhydraten om u sneller vloeistof te helpen absorberen. Bovendien geven koolhydraten je ook brandstof, terwijl elektrolyten misselijkheid, krampen en hyponatri?mie weghouden.

Denk aan het weer voordat je weggaat. Regent het? Heb je een regenjas nodig? Is het zonnig? Vergeet zonnescherm niet als u bij warmer weer loopt. Koop een zweetbestendig en waterdicht zonnescherm zodat u tijdens uw run beschermd kunt blijven.

Het is een goed idee om uw mobiele telefoon in nood te laten werken, naar muziek te luisteren of uw tijd bij te houden. Er zijn veel apps beschikbaar om je kilometers te volgen of je op te pompen met hardloopmuziek. Als je het niet wilt dragen, overweeg Nike Air Max 97 Damen dan een armband om je telefoon in te stoppen. Voeg ook je ID, sleutel en een beetje geld toe, voor het geval dat.

Op welk uur van de dag ren je? Als u in de vroege ochtend of rond de schemering loopt, denk dan aan het dragen van een reflecterend vest. Hoe zichtbaarder je bent, des te minder kans dat je geraakt wordt door een auto.

Ik heb nog steeds moeite om te geloven dat ik er was, vooral nu ik thuis naar de dekking op tv kijk. Het toernooizone - en de hele stad Melbourne, echt - hebben gewoon een ongelofelijke drukte en opwinding over het evenement. Als je een Grand Slam-holdout bent zoals ik, kan ik alleen maar zeggen dat je de tijd moet nemen om bij een Slam te komen en te genieten van tennis. Ik kan (nog) niet spreken voor de andere Grand Slams, maar ik kan wel zeggen dat wanneer je 's werelds beste van dichtbij bekijkt Nike Air Pegasus 83 Hombre in Australi?, je een heel nieuw perspectief op de game krijgt, als een fan en een speler!

Een paar dagen geleden was het groot nieuws dat Venus Williams (No.18) in de kwartfinale was en vandaag is het groot nieuws dat ze werd verslagen door de 19-jarige Amerikaan Madison Keys.

Madison Keys heeft een geweldige Australian Open gehad. Ze versloeg Petra Kvitova, de regerende Wimbledon-kampioen, in straight sets. Vervolgens keek ze tegen Venus Williams aan, die ze in drie sets versloeg. De niet-bezaaide Madison Keys zal vanavond Serena Williams met de hoogste positie tegemoet zien in de halve finale. Als ze wint, wordt ze de achtste tennisspeler die beide Williams-zussen in hetzelfde toernooi verslaat.

Interessant is dat de halve finales van de vrouwen Amerika versus Amerika en Rusland versus Rusland zijn. Maria Sharapova, nummer Nike Air Max Tavas Damen twee, speelt tegen Ekaterina Makarova, No. tien seed (en de op één na hoogste geplaatste Russische speler). Sharapova versloeg Eugenie Bouchard ... met een daverende overwinning. Ze zag er goed uit. En Ekaterina Makarova versloeg nr. 3 Simona Halep.

We konden de best geklasseerde Serena zien spelen op de tweede plaats Maria Sharapova of we hadden een compleet onverwachte finale tussen Keys en Makarova (en natuurlijk elke combinatie van hierboven). Welke zou je liever zien?
Banning
Старший свадебный ангел
 
Сообщения: 1093
Зарегистрирован: 15 янв 2019, 15:06
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 48