biologico e cioccolato

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

biologico e cioccolato

Сообщение Banning » 19 апр 2019, 14:31

Het is belangrijk om de juiste uitrusting te kiezen, vooral uw schoenen. Je schoenen zijn in wezen je looppartner, dus je moet goed nadenken over schoeisel en een schoen kiezen die geschikt is voor je voeten, looppatroon, je doelstellingen en persoonlijke voorkeuren. Training moet progressief zijn. Je moet hard trainen voor trailrunning, maar je moet onthouden dat je je lichaam moet respecteren en de lengte en moeilijkheid moet Nike Air Max 270 Femme vergroten
beetje. Naarmate je vordert, zul je genieten van het rennen van langere trails en in een aantal fantastische landschappen. Het kan een lange reis zijn, maar het plezier zal enorm zijn.

De 'Col de la Forclaz' klim in de 2011 CCC race. Het was 3km lang maar klom meer dan 1100m en is er een waarvan ik me herinner dat het erg zwaar was. In die race bereikte ik driemaal een hoogte van 2500m. De afdaling na de 'Grand col Ferret' is ongeveer 2000 meter en het breekt echt je benen tegen de tijd dat je aankomt op de bodem van de diepe vallei die zich in Zwitserland bevindt. Ik herinner me ook races waarbij ik mijn handen moest gebruiken om te klimmen, want er zijn ongelooflijke muren om overheen te komen, maar ik geef er de voorkeur aan om mijn benen te gebruiken.

Ik heb veel van deze momenten gehad, nog een reden waarom ik Nike Air Max 2016 Dames van deze sport hou. Als ik een paar zou moeten kiezen, dan denk ik dat de top van 'Tete aux Vents' tijdens de CCC in 2010 mijn nachtmerriemoment zou zijn. Het weer was als een apocalyps en ik moest op een hoogte van 2000m door water klimmen. De CCC 2011-race was voor mij een droommoment. Ik voelde me alsof ik de hele race vloog en de aankomst aan het eind was fenomenaal. Mijn zoon rende in mijn armen en huilde dat hij zo blij was. Wanneer ik train met ASICS Team Trail France zijn er veel grappige momenten en ik heb geweldige herinneringen aan training. Eén sessie in de winter eindigde met een groot sneeuwgevecht.

CLIF SHOT Energy Gel is verkrijgbaar in zowel Mocha- als Double Espresso-smaken (beide met cafe?ne). Deze gels zijn snelwerkend, gemakkelijk verteerbaar en smaken heerlijk. Ze bieden een geweldige bron van koolhydraten Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer (70% complex en 30% eenvoudig), die je lichaam omzet in brandstof. De Double Espresso-smaak bevat 100 mg cafe?ne en de Mokka heeft 50 mg cafe?ne om je meer energie en meer mentale focus te geven.

PocketFuel Cold Brew Koffie Energy Shots zijn 100% natuurlijke energie. Ze zijn een mix van koud gebrouwen biologische fair trade koffie, biologische kokosmelk en chocolade of vanille. Elke zak bevat 70 mg cafe?ne. De koffie wordt koud gebrouwen, wat resulteert in een zoetere koffie met minder zuurgraad en toch alle antioxidanten behoudt. Lekker!

PocketFuel Nut Butters zitten boordevol voedingsvezels, vitamines, mineralen en veel fyto-chemicali?n. Ze zijn erg lekker, vooral de chocolade-espressosmaak!

GU Energy Gels bieden een supereffici?nte, hoogwaardige, licht verteerbare koolhydraatmix. Ze zijn verkrijgbaar in twee koffiesmaken: caramel macchiato Nike Air Presto Damen en espressoliefde. Energize, sustain en recover met GU.

Als u een koffie-purist bent en alleen uw koffie in vloeibare vorm wilt, kijk dan eens naar de Hydro Flask. Het houdt je warme koffie maximaal 12 uur warm en je ijskoffie maximaal 24 uur koud. De brede mond maakt drinken onderweg gemakkelijk. De Hydro Flask Hydro-klep heeft een handige rubberen stop om morsen te voorkomen als u hem niet gebruikt.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты