verwandter Infektionen

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

verwandter Infektionen

Сообщение Banning » 22 апр 2019, 13:52

Vasthouden aan een consistent trainingsschema kan enorme gezondheidsvoordelen opleveren, maar zoals veel hardlopers kunnen beamen, kan het moeilijk zijn om ervoor te zorgen dat een dag aan vitaminen en mineralen binnen een conventioneel dieet wordt verantwoord. Bovendien beweren sommige onderzoekers dat hardlopen het niveau van vrije radicalen in het spierweefsel kan verhogen, wat kan leiden tot pijn en mogelijk letsel. Hoewel er veel opties zijn om ervoor te zorgen dat men dagelijks genoeg vitaminen en mineralen binnenkrijgt, vertrouwen veel hardlopers op multivitaminen om eventuele tekortkomingen te overbruggen.

Met de fysieke eisen van het onthouden, heeft Siren Laboratories de Runner's Daily Complete Nike Air Pegasus 83 Hombre multivitaminen gecre?erd - een mix van vitamines, mineralen en supplementen die ontworpen zijn om gezondheidsvoordelen te bieden die de actieve levensstijl van een duursporter aanvullen.

Simpel gezegd, de CoolMax Runner leverde betrouwbare prestaties als het er toe deed, en hield het hoofd aan de druk van een halve marathon toen andere sokken mij in het verleden in de steek lieten. Bovendien biedt het lage prijsniveau van de CoolMax-runner een enorme waarde voor de kwaliteit van het product, passend bij het comfort en de algehele ervaring van een paar sokken van $ 15 in vergelijkbare omstandigheden. Prettig geprijsd voor minder dan $ 10 voor een three-pack, heeft Sof Sole een product gecre?erd dat de voordelen biedt van een dure sok die betaalbaar genoeg blijft om in meerdere paren te kopen.

De CoolMax Runner-sok biedt een uitstekende www.altfahrzeugv.de ervaring voor de prijs. De sok kan worden vastgehouden tijdens trailrunning, wegwedstrijden en cross-training - comfortabel blijven tijdens oefeningen van elke lengte of duur. In een wereld waar sokken bijna $ 20 per paar kunnen kosten, valt dit model op als een goedkope maar ongelooflijk betrouwbare optie voor afstanden en terreinen in elke vorm en afmeting. De CoolMax Runner is een bijzonder geschikte optie voor minimalistische hardlopers, die een comfortabele ondersteuning bieden zonder gewicht of volume toe te voegen, maar het model zou zeer geschikt zijn voor hardlopers van elke overtuiging. Bij zijn huidige prijs en ontwerp, kan de CoolMax Runner mijn zoektocht naar de ideale sok goed laten rusten.

Toen ik vijftien was, verkeerde ik in een erg slecht auto-ongeluk, de auto draaide om en mijn arm sloeg door het gesloten raam en landde onder de auto. Mijn onderarm was tot op het bot versnipperd en ik kreeg aanzienlijke schouderschade. Na verschillende operaties en een heleboel gerelateerde infecties, ziektes en uiterst vervelende problemen, ziet het grootste deel van mijn arm er goed uit. Hoewel het jaren geleden Nike Air Max 90 Herren was, heb ik nog steeds een aanzienlijke hoeveelheid pijn - vooral wanneer het weer verandert of wanneer ik ren.

Pompen met mijn armen doet pijn. Ik heb fysiotherapie doorgemaakt en ik zal toegeven dat ik beter moet zijn in het doen van mijn oefeningen. Ik moet mezelf er bewust aan herinneren om mijn arm naar beneden te houden en hem niet aan mijn zijde te laten zweven, maar zelfs dat doet pijn. En arm pompen tijdens het rennen? Ouch. Dus toen het blog van de New York Times het bericht "Hoe onze armen ons helpen" publiceerde, was ik buitengewoon ge?nteresseerd. Was mijn pijn het waard?

Het artikel verwijst naar een studie gedaan aan de Universiteit van Colorado in Boulder en onlangs gepubliceerd in The Journal of Experimental Biology; de studie bestond uit 13 volwassen hardlopers die normaal liepen, armen los achter hun rug, Nike Air Max 97 Mujer armen gekruist op de borst, vingers ineengestrengelde aan de achterkant van de schedel, en dan normaal pompend en bewegend.
Banning
Старший свадебный ангел
 
Сообщения: 1093
Зарегистрирован: 15 янв 2019, 15:06
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Bing [Bot] и гости: 31