standardfejl for at glemme

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

standardfejl for at glemme

Сообщение Banning » 05 май 2019, 12:00

N?r du bruger conjunctions efter en afh?ngig klausul, skal du altid huske at bruge Nike Air Max 95 Femme et komma. Dette betragtes som god grammatisk form i b?de akademiske og andre tekster. Se f.eks. F?lgende s?tning.

Du vil m?ske g? til spillet, men du har lektier at g?re, f?r du kan g?.

Dette er en standardfejl for at glemme kommaet f?r Nike Free 5.0 Dames konjunktionen, men det er vigtigt at f? det rigtige.

COMMA F?LGEFOR
Du b?r ogs? bruge et komma f?r "fordi", men kun i tilf?lde, hvor du tilf?jer yderligere oplysninger. For eksempel "Jeg kunne godt Nike Air Presto Mujer lide lejr fordi det var sjovt" kr?ver ingen komma. Men "Jeg stemte ikke, fordi jeg var ude af byen", fordi den tjener til at pr?cisere ?rsagen til, at du ikke stemte. Det verificerer, at ?rsagen ikke Nike Air Max Command Femme skyldtes nogen anden grund. Kommaser kan derfor tjene til at g?re mening mere klar, n?r s?tningen er ambivalent uden den.

COMMA, HVORFOR
Grammatisk rapporterer, at mange mennesker s?tter en f?lles Adidas Superstar Femme Fleur f?r ordet, "som" for ofte. De minder forfattere om ikke at placere en f?lles, inden for hvilke i f?lgende situationer:
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты