schoen om je de pasvorm

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

schoen om je de pasvorm

Сообщение Banning » 20 май 2019, 14:47

New Balance Nike Air Zoom Pegasus 35 Mujer construeerde de 880v9 met een TRUFUSE tussenzool, die, net als de vorige, hetzelfde is als de 880v8. De tussenzool combineert twee van de beste schuimsamenstellingen van New Balance: Abzorb en Acteva.

Abzorb is de dikkere bodemlaag van de combo met twee schuimen. New Balance heeft Abzorb ontworpen met een hoger rubbergehalte dan traditioneel EVA-schuim om de demping en compressieweerstandseigenschappen te verbeteren, terwijl het nog steeds krachtige effecten absorbeert.

Bovenop het Abzorb-schuim zit een laag Acteva, een veelzijdig schuim dat volgens New Balance 12 procent lichter is dan EVA. New Balance gebruikte Acteva om meer ondersteuning te bieden zonder onnodig gewicht of compromisloze flexibiliteit toe te voegen.

Een Fleet Feet-tester haalde de schoen in de regen uit voor een training op verharde paden. Door de gehele training Nike Internationalist Damen voelde de schoen nooit traag of uit balans. Hij zegt dat het royale kussen tussen zijn voet en de grond opvallend zacht was bij de landingen, maar stevig genoeg was dat het hem nooit het gevoel gaf dat hij op zand liep.

"Het kussen van de 880 was soepel en ondersteunend", zegt hij. "Ik voelde het schuim samendrukken en daarna snel terugveren, dus het voelde nooit te slap of te stevig aan."

De geblazen rubberen buitenzool op de voorvoet greep de grond goed, zelfs bij krappe bochten op natte trottoirs en groene wegen geplaveid met asfalt. Het duurzame rubber in combinatie met een volledig grondcontactzool maakt van de 880 een geweldige dagelijkse trainingsschoen.

Er zijn geen structurele verschillen tussen het vorige model en het nieuwe model; de grootste veranderingen zijn esthetisch.

De New Balance 880v9 maakt nog steeds gebruik Nike Air Max Motion Mujer van een gemanipuleerd mesh-bovenwerk zoals zijn voorganger: het luchtige gaas strekt zich uit en buigt gemakkelijk in de voorvoet, maar biedt voldoende steun door de middenvoet zodat het niet slordig wordt. Dit jaar gaven ontwerpers het gaas een meer open structuur, die u kunt zien aan het aantal gaten dat in het gaas is geweven.

Naast het gebruik van hetzelfde tussenzoolschuim als de oude iteratie, heeft New Balance de vorm ook gelijk gehouden.

Voor vertrouwde grip en bescherming hebben ontwerpers de buitenzool ook niet veranderd. Twee grote groeven in de voorvoet en één onder de achtervoet laten de 880v9 van nature van hak tot teen rollen en buigen precies daar waar uw voet het nodig heeft.

De veters behouden dezelfde lay-out als voorheen, inclusief een open rijggat aan de bovenkant van de schoen om je de pasvorm aan te passen.

In een wereld waar mobiele telefoons, computers en mode met lichte snelheid omslaan, is het fijn om iets consistents te hebben. Een Fleet Feet-tester prees de blijvende Nike Air Max 90 Herren kracht van de 880-lijn.

"De 880v9 werkt gewoon en het werkt elk jaar", zegt ze. "In feite heb ik nog een versie van de schoen aangetrokken die ik niet leuk vond: hij past altijd goed, hij blijft altijd zitten, hij voelt altijd perfect als ik moe ben en een paar eenvoudige herstelmomenten nodig heeft, of als ik doe een lange weg op de stoep. "

Er zijn geen verrassingen met de vernieuwde New Balance 880v9, en dat is de manier waarop we het leuk vinden.

"In veel opzichten is de 880v9 gewoon een standaard hardloopschoen zonder franje," zegt een tester. "Dat is een verfrissend iets om te hebben in mijn rotatie."

De nieuwste 880 blijft trouw aan zijn afkomst als een consistente, comfortabele trainingsschoen. De comfortabele pasvorm en gemakkelijke rit maken het tot een schoen die we steeds opnieuw willen lopen.
Banning
Старший свадебный ангел
 
Сообщения: 1093
Зарегистрирован: 15 янв 2019, 15:06
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Yandex [bot] и гости: 97

cron