ewoon trendy voor je, maar ze zijn een directe afstammeling

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

ewoon trendy voor je, maar ze zijn een directe afstammeling

Сообщение yaya2017 » 10 янв 2019, 11:51

Ten slotte is lelijkheid in de mode vereerd door een van de stomste en meest gestoorde kleding ooit gedragen: de prairiekleding. Dit kant-en-klare, floral kostuum met lange mouwen heeft geen enkele plaats in de levende Adidas ZX Flux Womens herinnering - het hoort alleen bij historische televisiedrama's en moderne fantasie?n over wanneer. Daarom zijn we vandaag zo aangetrokken tot hen: in een wereld zonder persoonlijke intimiteit, waar politieke chaos en de bedrijfsmuur de mensheid hebben ontdaan van waarde die verder gaat dan productie, en identiteit afgezien van groepsdenken, een kledingstuk Adidas Superstar Femme dat niet van zijn oorsprong kan worden geparseerd een andere eeuw kan het besef van de mensheid terugbrengen naar een stervende wereld. De prairiekleding is Nike Air Max 97 Donne evenzeer een schreeuw om hulp als een berisping tegen de wens om mooi en normaal Adidas Arkyn Womens te zijn. De breedste waarheid van mode in 2018 moet alleen dit zijn: in een paar paperschoenen en kleine zonnebril, een zak vasthoudend die heeft alleen een credit card, we racen zo snel als we kunnen om alle generaties van deze aarde te combineren Nike Air VaporMax Femme in één inklapbaar moment in de tijd, een singulariteit waaruit geen betekenis kan worden gehaald. Welkom bij Fashionating, een column over vernietigende mode waarheden niet klaar om te horen.

Onlangs ging ik naar Manhattan voor het diner in een luxe, maar toch ontspannen restaurant. Het is winter, dus voor de warmte droeg ik een enkelhoge Rick Owens rugloze jersey-jurk, een zwarte, oversized gebreide zijden sjaal van Dries Van Noten en een dik moleskin Nike Air Max 90 Womens Owenscorp-runway-jack met staarten. Ik had een van de www.martijnvanbelzen.nl beste diners die ik heb gehad in een lange tijd, en toen, op mijn wandeling terug naar Adidas Deerupt Womens de metro, keek een passerende man op mijn voeten en luid, ongelovig kondigde ik mijn schoenen aan aan iedereen van SoHo: "Birkenstocks ! "Riep hij uit, alsof het woord alleen het probleem verklaarde: ik was sockless, strak, in sandalen. (The Adidas Superstar Heren Rick Owens x Birkenstocks zwart, Arizonas van koebeer, om precies te zijn.) En het was januari in New York City.Dat The Matrix een transseksueel werk is, versterkt alleen maar het idee dat mode die zich afkeert van traditionele schoonheid wordt versterkt door cultureel afwijkende krachten - sociale uitschieters die betekenis geven in een wereld die ze vaak verwerpt. Kleine glazen lijken misschien gewoon trendy voor je, maar ze zijn een directe afstammeling van transcultuur - de ultieme site voor Adidas Superstar Femme zelfconstructie.

Ik heb altijd sandalen "buiten het seizoen" gedragen, omdat ze in feite een winterschoen zijn. Ik weet dat dit concept alarmerend is, en je denkt misschien Nike Air Max 97 Dames dat ik dom ben, maar zet je overtuigingen buiten beschouwing om de mogelijkheid te overwegen dat je Nike Air VaporMax Mujer gevoelens voor seizoensgebonden shoewear het resultaat kunnen zijn van culturele programmering, net zoals het een natuurlijke conclusie is om ongeveer comfort. Sandalen hebben een inherente comfortabiliteit en een minimalisme waardoor ze universeel aantrekkelijk zijn. Ze zijn weelderig, zachtaardig en bezitten een chique uitstraling van luie intelligentie, zoals een tovenaar die van de ene marmeren toren naar de andere marcheert, alleen maar omdat. (Dat is het probleem bij de meeste schoenen - ze proberen te hard.) Sandalen zijn omniseasonaal; de ideale schoen. Het zou oneerlijk zijn om jezelf te ontkennen alleen maar Adidas ZX Flux Femme omdat de zomer voorbij is. Mensen hebben geaccepteerd dat hoge hakken bij alle weersomstandigheden kunnen worden gedragen, en hoge hakken zijn een van de lelijkste, meest onpraktische en pijnlijke stijlen van alles wat ooit is uitgevonden. De sandaal is daarentegen prachtig zonder het Adidas ZX 750 Femme werk van de drager te vergen.
yaya2017
Младший свадебный ангел
 
Сообщения: 332
Зарегистрирован: 17 окт 2018, 14:39
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Дата свадьбы: 02.03.1988

Вернуться в Дневник невесты

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Yandex [bot] и гости: 44

cron