pensar en reducir la

Это место, где вы можете поболтать на всякие околосвадебные темы

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me

pensar en reducir la

Сообщение Banning » 21 янв 2019, 08:29

de volgende lichten gingen rood, Nike Air Huarache Womens de tram reed al voorbij en het verkeer vervaagde loodrecht op mijn pad. Ik naderde de kruising met niet een gedachte om te vertragen, en zag een opening om zich te openen. Ik kwam met een ganzenpas naar een hagel van claxons en mijn Adidas Gazelle Donna gezicht viel uiteen in een glimlach.

De tram was ongeveer vier keer gestopt om passagiers op te halen en af ??te zetten. Elke keer dat het gebeurde, zou ik er beter van worden en elke keer als het weer wegkwam, vocht ik om geen terrein te Adidas Gazelle Femme verliezen. Na de vijfde stop keek ik vooruit. Mijn benen waren zakken zuur; Ik zou er nog een kans op hebben.

Het licht veranderde. Verkeer gestold. De tram stopte.

Ik ving het op, ongelovig, mijn hoofd draaide en klopte op de deur. De chauffeur opende hem, maar ik kon niet praten. Op dat moment bereikte een dame de voorkant van de tram met de laptopkoffer. Ze gaf het in. Nike Blazer Low Femme Ik wees ernaar en ze begreep het. De hele tram deed. Ik nam de laptop van haar af, strompelde de trap af en zakte tegen een muur. Iedereen op de tram barstte in lachen uit. De 50 duimen omhoog die ik kreeg deden niets om mijn hoofd te Nike Air Presto Damen kalmeren, omdat mijn hart mijn ledematen afsloeg met dringend bloed.

Een kwartier later zag ik Elliott, mijn vriend die me de laptop had geleend. Hij zag het in mijn hand en vroeg: "Alles gedaan?"

"Ja", zei ik tegen hem, maar ik weet zeker dat de vraag die hij stelde en het antwoord dat ik gaf, afkomstig was van verschillende sterrenstelsels.
Banning
Старший свадебный ангел
 
Сообщения: 1093
Зарегистрирован: 15 янв 2019, 15:06
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Общие свадебные вопросы

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5

cron